بازدید 2879

آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی حرفه‌ای

کد خبر: ۷۷۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵ 03 February 2018

ثبت نام ظرفیت تکمیلی در مقطع کاردانی وکارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی 97-96 فردا پایان می‌پذیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ثبت نام ظرفیت تکمیلی در مقطع کاردانی وکارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی 97-96 برای مراکزی که تکمیل ظرفیت برای آنان پیش بینی و اعلام شده است و تا کنون نیز تکمیل نشده تا تاریخ 96/11/15 تمدید شده است.

دانشجویان مقطع کاردانی که تا تاریخ 96/11/30 فارغ التحصیل می­ شوند نیز می ­توانند در مرحله ظرفیت تکمیلی مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام نمایند. بنابراین انتظار می­ رود با عنایت به فرصت موجود نسبت به تبلیغات لازم از هر طریق ممکن برای جذب و ثبت نام افراد واجد شرایط اقدام گردد.

تاکید می ­شود کلیه داوطلبان، اعم از داوطلبانی که در کنکور سال جاری شرکت نموده و در یکی از مراکز دانشگاهی پذیرفته شده اند و یا به هر دلیلی در کنکور مذکور ثبت نام ننموده اند و تمایل دارند در دانشکده ­ها وآموزشکده ­های فنی وحرفه ­ای تحصیل نمایند می­توانند پس از مراجعه به سایت و سپس تماس و مراجعه به آموزشکده­ فنی وحرفه ­ای دارای رشته مورد نظر داوطلب و وجود ظرفیت خالی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

یاد آور می­‌شود؛ داوطلبان پس از مراجعه به لینک فوق و تماس با مراکز مورد نظر به منظور اطمینان از عدم تکمیل ظرفیت رشته مد نظر بایستی به آموزشکده انتخابی مراجعه نمایند.مراکز نیز راسا لازم است نسبت به ثبت نام متقاضیان با عنایت به مفاد فراخوان اعلام شده در بخشنامه­ های ذیربط ثبت نام نمایند. ثبت نام آنان نیز قطعی تلقی می­شود بنابراین ضروری است نسبت به راهنمایی درست و ثبت نام داوطلبان بدون ارجاع به مراجع مختلف اقدام شود.

الزاما اداره آموزش مراکز باید نسبت به ثبت نام افراد متقاضی شرکت در ظرفیت تکمیلی اقدام نمایند. بدین ترتیب که پس از خرید سریال ثبت نام به مبلغ200000 ریال توسط داوطلب به صورت الکترونیکی، نسبت به ثبت نام داوطلبان به صورت حضوری و دریافت مدارک و مستندات اعلام شده مطابق دستورالعمل ثبت نامی مربوط اقدام نمایند. بدیهی است ثبت نام داوطلبانی که مدارک آنان بررسی و کنترل شده باشد قطعی تلقی می‌­شود و می­ توانند در نیم سال دوم سال جاری مشغول به تحصیل شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی