بازدید 4751

کمالوند:فوتبال را هم ازآبادان بگیرید خیال‌تان راحت شود

کد خبر: ۷۷۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 03 February 2018

سرمربی تیم نفت آبادان بعد از خردن گل مساوی دقیقه 90 و مساوی کردن بازی برده، گفت: دلخوشی مردم مظلوم آبادان فوتبال است، این را هم از آنها بگیرید تا خیال‌تان راحت شود.

به گزارش تابناک ورزشی، فراز کمالوند در پی تساوی یک بر یک بعدازظهر شنبه شاگردانش مقابل فولاد خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بنا نداشتم در نشست خبری شرکت کنم، اما برای اینکه اهانت نشود، حضور پیدا کردم. نمی‌خواهم در مورد بازی صحبت کنم. متأسفانه مدت‌هاست شهری به نام آبادان وجود ندارد. در آبادان شهری نیست، گرد و غبار و مشکلات جنگ باعث شده تا فقط نام آبادان بماند.

سرمربی نفت آبادان صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: مشکلات به وجود آمده از دوران جنگ، باعث شده تا آبادان به یک ویرانه تبدیل شود. هیچ مسئولی توجه نمی‌کند و تبعیض در مورد این شهر صورت گرفته است. بی‌عدالتی در ورزش و فوتبال ما موج می‌زند. هیچ چیزی در آن منصفانه نیست. دلخوشی مردم مظلوم آبادان فوتبال است، این را هم از آنها بگیرید تا خیال‌تان راحت شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا به سؤالات در مورد بازی پاسخ نمی‌دهد؟ خاطرنشان کرد: اگر شما جای من بودید، پس از بازی برابر پرسپولیس در جام حذفی، اصلاً در مسابقات شرکت نمی‌کردید.فراز کمالوند با گفتن این جملات محل نشست خبری را ترک کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار