بازدید 8463
گزارش

اوج بیماری انتخابات فدراسیون های ورزشی درایران/کف و سوت کاندیداهای بازنده برای برنده!

این نوع برگزاری انتخابات ، نشان دهنده اوج ناکارآمدی و رقابت نمایشی در انتخابات فدراسیون های ورزشی ایران است. صحنه ای تماما مهندسی شده با بازی های پشت پرده که معنای انتخاب را هم زیر سوال می برد.
کد خبر: ۷۷۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 03 February 2018

مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پیش از ظهر امروز شنبه 14بهمن راس ساعت10صبح در آکادمی ملی المپیک برگزارشد و اتفاقات عجیبی در آن افتاد که نشان دهنده بیماری سیستم انتخابات ریاست در فدراسیون های ورزشی ایران است.

به گزارش تابناک ورزشی، این مجمع که به ریاست شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش(!) برگزار شد، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده کمیته حاضر بود.در انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام 8 کاندیدا به نام های داود بهرامی، ناصر پورعلی فرد، کاوه درودی، یزدان راد، منصور عبدی، مهدی یدالهی، مهدی گودرزی، عبدالمهدی نصیرزاده با یکدیگر رقابت می کردند. 42 نفر در مجمع حضور داشتند و پس از رای گیری ناصر پورعلی فرد با آرایی بسیار نزدیک یعنی کسب 22 رای برتری اش را ثبت کرد.

اوج بیماری انتخابات فدراسیون های ورزشی درایران/کف و سوت کاندیدای بازنده برای برنده!

بعد از شمارش آرا ، نصیرزاده که نتیجه را با اختلافی نزدیک به پورعلی فرد باخته بود، به نحوه شمارش آرا اعتراض کرد که شمارش مجدد، توسط شعبانی بهار و در حضور نصیرزاده انجام شد و بعد از تثبیت آرا طرفداران پورعلی فرد غریو شادی سر داده و با فریاد الله اکبر پیروزی کاندیدای خود ر ا جشن گرفتند! نکته عجیب اینکه برخی از کاندیدای رقیب که از خود بیخود شده بودند نیز با کف و سوت پیروزی پورعلی فرد را جشن گرفتند! این نکته نشان دهنده اوج ناکارآمدی و رقابت نمایشی در انتخابات فدراسیون های ورزشی ایران است. صحنه ای تماما مهندسی شده با بازی های پشت پرده که معنای انتخاب را هم زیر سوال می برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار