بازدید 3522
۵

شب عید در عرضه کالاها مشکل نخواهیم داشت اگر...

کد خبر: ۷۷۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 02 February 2018
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوسان قیمت برخی کالاها در بازار، گفت که اگر مردم به اندازه نیازشان خرید کنند مشکلی در آستانه شب عید نخواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، رحیم زارع اظهار کرد: یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی، بحث ساماندهی ایستگاه‌های توزیع است. در حال حاضر یکی از مشکلات ما در بازار نظارت و دیگری توزیع است. ما از لحاظ مواد اولیه و کالاها کم و کسری نداریم ولی برنامه‌ریزی‌ها دقیق نیست و نظارت هم ضعیف است. از سوی دیگر ساماندهی مراکز توزیع که از بندهای اقتصاد مقاومتی است نادیده گرفته شده است.

وی افزود: دولت، بخش خصوصی و اتحادیه‌ها باید در برنامه‌ریزی‌ها با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. اگر این هماهنگی نباشد راه و برنامه مناسب نیز به دست نمی‌آید. ما در حال حاضر مشکل برنامه‌ریزی، نظارت و عدم ساماندهی ایستگاه‌های توزیع را داریم.

نماینده مردم آباده در مجلس یادآور شد: اقلام کم نیست، اما اینکه به موقع توزیع نمی‌شود باعث نوسان قیمت می‌شود که اثر روانی دارد. ضمن اینکه عده‌ای بیش از نیاز خود خریداری می‌کنند و وقتی تقاضا بالا می‌رود نوسان قیمت اتفاق می‌افتد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره نوسان قیمت تخم‌مرغ در روزهای اخیر هم گفت: در زمستان با بالا رفتن مصرف تخم‌مرغ باید جلوی صادرات این محصول گرفته شود. صادرات این کالا باید فقط در فصل گرما انجام شود.

زارع یادآور شد: در آستانه شب عید فکر نمی‌کنم چیزی کم داشته باشیم که بازار به هم بخورد و نوسان قیمت به وجود بیاید. اگر مردم هم به اندازه نیازشان خریداری کنند ان‌شاءالله مشکلی در بازار به وجود نمی‌آید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
از قدیم گفته اند ، اگر را کاشتند ،اما سبز نکرد؟ کشور داری با مشاالله و انشا الله ،و اما و اگر امکان پذیر نمیشود ؟ در ایران کنونی به یک شخص وطن پرست ،و مقتدر نیاز هست که اگر هر کسی در هر پست ومقامی کوچکترین خلافی و یا گران فروشی ،وکم فروشی نمود آنرا در همان مکان ،ودر آن واحد بوسیلهٔ‌ابزار خلافش بکشند ؟تا حرص ،و،ولع ،پول پرستی ،ومال اندوزی از سر مردم ایران خارج شود ؟ نه اینکه پروندهٔ یک دزد ،واختلاسگر ،ورانتخوار ،،،، چندین سال در دادگاه ها ،و دادسراها خاک بخورد تا به فراموشی سپرده شود ،؟ اکنون بصورت روتینگ ،هر روز در کشور فساد دارد بیداد میکند ،و هیچ کسی با مفسد برخورد نمیکند ،؟‌
بله در عرضه مشکلی نیست ولی در خرید برای بازنشستگان خیلی مشکل است
40 سال هر سال قبل از عید همین سخن تکراری گفته می شود درحالیکه در ماه اسفند هرسال مشکل هم هست و هم بیشتر از سالهای گذشته...دیگر حرفهای تکراری بی ارزش نزنید
ببینیم و تعریف کنیم
يعني بقيه شبارو همچنان خواهيم داشت.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر