بازدید 3719
رییس جمهور:

یکی‌از‌آرزوهای‌آیت‌الله‌هاشمی‌شکوفایی‌ایران‌بود

رییس جمهور با بیان اینکه یکی از آرزو‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی شکوفایی ایران بود، گفت: هاشمی رفسنجانی همه وجودش عشق به ایران و اسلام بود و با تمام سلول‌های خود به طراوت ایران عشق می‌ورزید.
کد خبر: ۷۷۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 01 February 2018
رییس جمهور با بیان اینکه یکی از آرزو‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی شکوفایی ایران بود، گفت: هاشمی رفسنجانی همه وجودش عشق به ایران و اسلام بود و با تمام سلول‌های خود به طراوت ایران عشق می‌ورزید.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسن روحانی عصر امروز ۱۲ بهمن ماه در مراسم بهره برداری همزمان از طرح‌های اقتصادی و زیربنایی در استان کرمان اظهار کرد: بنده همواره در همه مراسمات افتتاحیه‌ها بنده به یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی می‌افتم و همواره از این مرد بزرگ یاد می‌کنم.

وی با بیان اینکه یکی از آرزو‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی شکوفایی ایران بود، اظهار کرد: هاشمی رفسنجانی همه وجودش عشق به ایران و اسلام بود و با تمام سلول‌های خود به طراوت ایران عشق می‌ورزید.



روحانی تصریح کرد: کرمان سرزمین جهاد، فداکاری، صنعت، آبادانی و ... است و شرکت صنعتی معدنی گل گهر یکی از مراکزی است که همواره باید در کشور به آن افتخار کنیم.

وی گفت: جای خوشحالی دارد که مردم و دولت در کنار هم در یک روز در بخش‌های آب، خاک، کشاورزی و صنایع تبدیلی و دامپروری حدود ۱۷۱۹ طرح و پروژه را افتتاح کنند که این مهم موجب امیدواری است و نشان دهنده این است که مردم ایران مردمی فعال برای آبادانی کشور می‌باشند.

وی با بیان اینکه همه روستا‌های استان بالای ۲۰ هزار نفر دارای برق هستند، ادامه داد: استان کرمان به عنوان یک صادر کننده برق تبدیل شده است و اکنون استان کرمان ۱۴۰ مگاوات برق اضافه دارد که این یک نعمت بسیار بزرگی است و شکر گزار آن هستیم.

روحانی با اشاره به اینکه در همه وجود آیت الله هاشمی عشق به ایران و جمهوری اسلامی بود بیان کرد: امیدواریم آب از جنوب به این استان برسد و با اتصال راه آهن بتوانیم توسعه استان کرمان را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه امروز به تکمیل زنجیره فولاد رسیده ایم که نشان دهند نشاط، حرکت و فعالیت مردم ادست، تصریح کرد: در سطح جهان ایران بالاترین تولید کننده آهن اسفنجی است.

رییس جمهور با بیان اینکه ایران در میان ۱۵۵ کشور ذخایر ارزی و طلای در رتبه‌هایی بالایی قرار دارد که این جای خوشحالی است، اظهار کرد: در گذشته فقط نفت به اروپا صادر می‌کردیم، اما امروز گندم و فولاد صادر می‌کنیم.

وی با طرح این سوال که چرا از یاس و ناامیدی در این کشور صحبت می‌شود؟ اظهار کرد: در کشور ما سراسر امید و نور است و همه جوانان، زنان، نیرو‌های انسانی و ... امیدی برای کشور هستند. ما در ۸ سال دفاع مقدس با ایستادگی پیروز شدیم و امروز نیز باید خودمان مشکلاتمان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه در همه جا مشکل وجود دارد تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سراسر استان کرمان افتتاح شده است و این رقم کوچکی نیست و بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی شده است.

رییس جمهور افزود: حتما نقایصی وجود دارد، اما باید دست در دست یکدیگر آن‌ها را برطرف کنیم. مردم جای نقد دارند و مردم اگر نقد دارند باید نظر خود را اعلام کنند. نظام ما یک نظام دیکتاتوری نیست. مردم آزاد هستند که بیان می‌کنند و حق دارند که بیان کنند و ما همه جا باید در کنار یکدیگر باشیم.

وی با بیان اینکه در هر بخش مهم کشور که رفته ام افتتاح پروژه‌ای داشته ایم روحیه گرفته ام و افتخار کرده ایم، گفت: کشور ایران ذخایر زیادی دارد و ملتی بزرگتر و همچنین فرهنگ بزرگ و تاریخ بلندی داریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل