بازدید 9645
۴

دستگیری عربده کش میدان آزادی در کرمانشاه

کد خبر: ۷۷۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 01 February 2018
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: فردی که روز گذشته با عربده کشی و تهدید شهروندان در میدان آزادی ایجاد رعب و وحشت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری" افزود: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد عربده کشی در  بازار روز سریعا ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه  جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بنا بر اظهارات افراد حاضر در بازار روز شخصی با در دست داشتن یک قبضه قمه باعث درگیری با کارگران قسمت سبزی فروش ها شده بود که در این راستا ماموران با شگردهای خاص پلیسی فرد شرور را دستگیر کردند.

سرهنگ براری گفت: متهم که از افراد شرور و باسابقه بود به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان یادآور شد: از تمام توان خود استفاده می کنیم تا چنین هنجار شکنانی فرصت عرض اندام و ایجاد مزاحمت برای مردم را نداشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
کسی که امنیت عمومی شهروندان را به خطر بیندازد و چند بار زندانی و دوباره همان کار احمقانه را تکرار کند باید اعدام شود
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان یادآور شد: از تمام توان خود استفاده می کنیم تا چنین هنجار شکنانی فرصت عرض اندام و ایجاد مزاحمت برای مردم را نداشته باشند.

واقعا تحت تاثیر قرار گرفتیم اشک شوق تو چشامومن حلقه زد از اینهمه پشتکار و فداکاری

ابهت قبل از تو همه سوء تفاهم بود

امنیت رو همگان احساس می کنیم برادر
ببخشيد منظور از شگرد هاي خاص پليسي چيه مثلا" گفتند بيا ببين داخل ماشين پليس يه كفتر لونه كرده تا طرف آمده ده بيست نفري ريختند سرش بازداشت كردن
با سلام سایت شما تنها سایت رسمی جمهوری اسلامی است که بهش اعتماد داریم و حقایق را درج میکند. پدیده عربده کشی و قداره کشی و زورگویی خیلی رواج پیدا کرده و همه گیر شده است. خواهشمند است گزارشات مفصلی در این زمینه ارائه دهید تا پیشگیری شود. در خیلی از جاها و شهرها نیروی انتظامی بنا به دلایل مختلف با وجود اینکه این افراد را می شناسد اما هیچ اقدامی نمی کند. حتی بعضی مسئولین در دفتر کار خود از این افراد استفاده میکنند. مردم میترسن. اعتمادشون به نیروی انتظامی خیلی کم شده است و این یک فاجعه اجتماعی است. خواهشمند است به عنوان یک رسانه مستقل و صادق که در این زمان نادر است به این موضوع ورود کنید. در شهر ما آمل این پدیده اپیدمی شده و این افراد پادشاهی می کنند و نه از قوه قضائیه و نه از نیروی انتظامی نمیترسند و واقعا هم کسی به این افراد کاری ندارند. ممنون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل