بازدید 3685

برگزاری همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان

کد خبر: ۷۷۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 31 January 2018

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برگزاری همایش پیش از سفر عتبات ویژه دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌های استان تهران در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش دانشجو، محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: همایش آموزشی- توجیهی پیش از سفر عتبات ویژه دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌های استان تهران روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

زارع گفت:سخنرانان در این همایش، در خصوص آمادگی‌های معنوی قبل از سفر به ایراد سخن خواهند پرداخت. بیان مسائل اجرایی و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.

زارع گفت:این همایش روز دوشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۶ از ساعت ۱۴:۰۰ با حضور زائرین هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان که به عنوان زائر اصلی یا ذخیره استان تهران انتخاب شده‌اند، در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از اول بهمن ماه آغاز شده و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار