بازدید 5727
سوژه

آیا صداوسیما، مهدی تاج را بایکوت کرده؟

رییس فدراسیون به دوستانش گفته قرار است به زودی جلسه‌ای با علی‌عسگری، رییس صدا و سیما برگزار کند و در صورتی‌ که این جلسه خروجی نداشته باشد، اجازه تصویربرداری از رقابت‌های لیگ‌برتر در هفته‌های پایانی را نخواهد داد. اتفاقی که می‌تواند خشم هواداران را برانگیزد و آنها را مقابل صدا و سیما قرار دهد.
کد خبر: ۷۶۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 31 January 2018

درگیری صدا و سیما با فدراسیون فوتبال وارد فاز جدیدی شده است؛ به طوری که برنامه‌های تلویزیونی برای دعوت از مهدی تاج، رییس فدراسیون به مشکلات جدی برخورده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، قانون نوشته برخی تهیه‌کنندگان صدا و سیما در تماس با برنامه‌هایی که قصد دعوت از تاج را دارند، از آنها می‌خواهند قید این کار را بزنند تا با بایکوت فدراسیون، اقدام مقابله به مثل کنند. شنیده‌ها از سازمان صدا و سیما از اتفاقات شگفت‌انگیزی روایت دارد که روایت تک‌تک آنها در این مقال نمی‌گنجد. فدراسیون حق فوتبال را می‌خواهد اما برخی تصمیم‌گیرندگان اصلی در صدا و سیما دلیلی برای پرداخت این پول نمی‌بینند و سعی دارند از روش‌های انحرافی، تاج را تحت فشار بگذارند تا او قید پیگیری درخواست حق پخش را بزند.

حتی شنیده‌ایم رییس فدراسیون به دوستانش گفته قرار است به زودی جلسه‌ای با علی‌عسگری، رییس صدا و سیما برگزار کند و در صورتی‌ که این جلسه خروجی نداشته باشد، اجازه تصویربرداری از رقابت‌های لیگ‌برتر در هفته‌های پایانی را نخواهد داد. اتفاقی که می‌تواند خشم هواداران را برانگیزد و آنها را مقابل صدا و سیما قرار دهد. هر چند که تلویزیون دولتی ایران بارها نشان داده جذب مخاطب در اولویت آخر قرار دارد و لزومی نمی‌بیند که درباره اقدامات خود توضیحی به مردم و رسانه‌ها بدهد. نکته عجیب این که برخی گزارشگران نیز از این اقدام صدا و سیما حمایت می‌کنند و معتقدند وقتی پولی از مردم برای تماشای بازی‌ها گرفته نمی‌شود، بنابراین پولی بابت آن به باشگاه‌های ایرانی داده نمی‌شود.

سال‌هاست که ماجرای حق‌ پخش تلویزیونی به مناقشه اصلی فدراسیون فوتبال با صدا و سیما تبدیل شده است. بارها نوشته شده که حق پخش تلویزیونی در همه‌ جای دنیا، منبع اصلی درآمد باشگاه‌هاست و از این طریق آن‌ها هزینه مربوط به امورات تیم خود را تامین می‌کنند. با توجه به این که حق کپی‌رایت در ایران رعایت نمی‌شود، باشگاه‌ها نمی‌توانند از فروش پیراهن خود درآمدی کسب کنند و همین موضوع سبب شده تا روند درآمدزایی باشگاه‌های ایران به مشکل بربخورد. این موضوع تبعات فراوانی داشته است؛ به عنوان مثال تیم‌های ایرانی مجبورند برای تامین هزینه‌های خود سراغ دولت بروند و فوتبال دولتی ایران را بنا کنند.

آیا صداوسیما، مهدی تاج را بایکوت کرده؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل