بازدید 7113
۲

مربی استقلال:آقای قائدی!جوانی کردی و خودت مقصری

کد خبر: ۷۶۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 31 January 2018

مدافع پیشین استقلال از نوع زندگی مهدی قائدی انتقاد کرد و گفت که او جوانی کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا حسن‌زاده با اشاره به سانحه رانندگی رخ داده برای مهدی قائدی، یادآور شد: من از این موضوع خیلی ناراحت شدم. امیدوارم سلامتی این بازیکن که خیلی مهمتر از فوتبال است، حاصل شود. من شنیدم که او به هوش آمده و خوشحال شدم. خودم مربی هستم، 80 درصد بازیکنان ما هم شهرستانی هستند. زمانی که برای رفتن به شهرشان از ما اجازه می‌گیرند، هزار بار به آنها توصیه می‌کنم که مراقب باشند، اما زمانی که از ما کَنده می‌شوند، دیگر به تجربه و حرفه‌ای‌گری خودشان بستگی دارد. بازیکنان باید مراقب باشند، آقای قائدی! تو الان دیگر متعلق به خودت نیستی و باید بیشتر دقتی کنی، باید دقت کنی که چطور زندگی می‌کنی. به نظر من این از کم تجربگی خودش است که با ماشین در شهر بوشهر چپ کرده. خیلی‌ها می‌گویند تقصیر باشگاه است، اما این‌طور نیست. مهدی قائدی یک مقدار جوانی کرده است.

وی ادامه داد: گِله‌ای از هواداران استقلال دارم. یک بازیکن را خیلی‌خیلی بالا می‌برند، چه در ورزشگاه و چه در صفحات مجازی. «الکی الکی» یک بازیکن مانند مجاهد خذیراوی و پیام صادقیان که می‌توانند آینده فوتبال ما باشند را بالا می‌برند و این برای بازیکن گران تمام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دقیقا. آدم ۱۸ ساله به هیچ وجه ظرفیت تشویق ۱۰۰ هزار نفری تو ورزشگاه رو نداره. راه صد ساله رو نمیشه یک شبه طی کرد
اتفاقا در مورد مسئولین هم این حرف شما صدق میکنه ،وقتی بی جهت از مدیر یا مسئولی که وظیفه ش خدمت کردن به مردمه بت میسازیم خب اون مسئول خدمت که نمیکنه به کنار ، خدارو هم بنده نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس