بازدید 16351
۶

وضعيت تاسف بار در فرودگاه بين المللي امام

عجیب اینکه اطلاعات پرواز در تماس مسافران گفته پروازها بدون تاخیر انجام می شود.
کد خبر: ۷۶۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲ 30 January 2018

وضعيت تاسف بار در فرودگاه بين المللي امام

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۶
ما می توانیم ! ما رکورد زدیم !
الان کشور دیگه مثل امریکا بود صدا و سیما با مسخره اعلام میکرد .
جاى بسى تاسف است که از مديريت پاكسازى ٤٠ سنتيمتر برف ناتوانند، اينجانب از ساعت ١ نيمه شب ديروز تا ١٤ امروز بدليل ابطال پروازهاى هواپيمايي قطر در فرودگاه امام سرگردان بودم و هيچكس جوابگو نبود و پس از بازگشايي دفتر شركت هواپيمايي قطر طى تماس تلفنى با ان دفتر و گلايه از عدم سرويس دهى انها ،در جواب كارمند ايرانى مسؤول قسمت خسارات ان شركت فرمودند مجبور نيستى با هواپيمايي قطرى سفر كنى ، از شركتهاى ديگر استفاده كن! چرا وزارت راه و مسؤولين ان از حقوق ملت دفاع نميكند ، چرا وزير راه و يا حداقل يكى از معاونينش حتى يكبار از دو فرودگاه به اصطلاح بين المللى پايتخت بازديد بعمل نياوردند، هنوز هم تعداد زيادى از هموطنان در اين فرودگاهها سرگردانند!
خدایش ما چقدر سهم از این بارندگی داریم قبل از دعا کردن برای بارندگی باید دعا کنیم که مشکل برای مردم پیش نیاید بعد از خدا بخواهیم باران بیاید . باز باید از خدا متشکر بود که میداند چقدر برای ما نزولات اسمانی تخصیص بدهد . زیادیش باعث زحمت دولت مردان ما می شود و انها را به فکر فرو می برد که باید امادگی برای این رحمتهای خداوندی را داشت و از طرفی هم باعث می شود یک مغذرت خواهی هرچند ناقابل هم به مردم بگویند . که از خدا می خواهیم خواهشا اینها را به دردسر نینداز و از خواب خوش بیدارشان نکنید . نهایتا در تابستان میگویند صرفه جویی کنید . تا مدیران راحت باشند .. وگر رحمت است پس کمیته بحران چی است . مگر ما دعا نمی کنیم بارندگی شود پس کمیته بحران یعنی چه؟!
دقیقا ۶ الی ۷ سال پیش من دو شب را روی کارتون در فرودگاه امام بعلت بارش برف روی زمین خوابیدم. چه جالب کسی از مسئولین از حادثه های گذشته درس نمیگیرند!!!!
این فرودگاه اینقدر زشت ساخته شده که آدم خجالت میشه بگه بین المللیه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل