بازدید 3934
خبر عجیب تابش در جمع خبرنگاران:

واکنش تابش به مدیرعاملی ساکت درسپاهان/انتخاب رییس بعدازجام‌جهانی!

برخی می‌گفتند ساکت دبیر کل فدراسیون بماند در کنارش مدیرعامل سپاهان هم بشود! مگر می‌شود دبیر کل فدراسیون مدیرعامل یک باشگاه هم باشد؟
کد خبر: ۷۶۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 30 January 2018

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: سرپرست همان وظایف مدیرعامل را انجام می‌دهد و مشکلی نخواهد بود به خصوص در باشگاهی مثل سپاهان که همه چیز سازمان‌یافته و تعریف‌شده است هیچ مشکلی در این زمینه نداریم تا بعد از جام جهانی تصمیم گرفته خواهد شد که چه کسی مدیرعامل سپاهان شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تابش در مورد خبرهای مبنی بر تشکیل جلسه برای انتخاب مدیرعامل باشگاه گفت: جلسه‌ای با رحیمی و محرم نویدکیا نداشته‌ایم در حالی که این موضوع در برخی رسانه‌ها منتشر شده است؛ گاهی اوقات موضوعاتی مطرح می‌شود که عجیب است، به نظر شما در شرایطی که ما قبل از جام جهانی هستیم فکر می‌کنید ساکت دبیرکل فدراسیون که مورد وثوق فدراسیون است و تمام مسؤولیت‌های اجرایی را در اختیار دارد می‌تواند به سپاهان بیاید؟ فدراسیون او را رها می‌کند تا به سپاهان بیاید؟

وی ادامه داد: برخی می‌گفتند ساکت دبیر کل فدراسیون بماند در کنارش مدیرعامل سپاهان هم بشود! مگر می‌شود دبیر کل فدراسیون مدیرعامل یک باشگاه هم باشد؟ اعلام می‌کنیم هر کس می‌تواند به سپاهان کمک کند قدمش روی چشم، بیاید به سپاهان کمک کند باشگاه با هیچ‌کسی مشکلی ندارد.

تابش تأکید کرد: تاکنون هیچ جلسه‌ای برای مدیریت باشگاه برگزار نشده برخی رسانه‌ها پرسیدند چطور قبل از اینکه مدیرعامل انتخاب کنید سرمربی انتخاب کرده‌اید این سؤال بی‌موردی است؛ چرا این حساسیت فقط روی سپاهان ایجاد می‌شود یک باشگاه پرطرفدار که دو سال با سرپرست اداره می‌شد با مربی قرارداد نبست؟وی ادامه داد: سرپرست همان وظایف مدیرعامل را انجام می‌دهد و مشکلی نخواهد بود به خصوص در باشگاهی مثل سپاهان که همه چیز سازمان‌یافته و تعریف‌شده است.

سرپرست باشگاه سپاهان ادامه داد: هیچ مشکلی در این زمینه نداریم تا بعد از جام جهانی تصمیم گرفته خواهد شد که چه کسی مدیرعامل سپاهان شود. در رابطه با بازی روز جمعه ما چند بازیکن را در اختیار نداریم ولی در فوتبال این موضوعات طبیعی است سایر بازیکنان آماده هستند امیدواریم بتوانیم بازی خوبی داشته باشیم. تابش پیرامون این موضوع که ابراهیم‌زاده مدتی از کشور دور بوده و ارتباطی با فوتبال نداشته است، گفت: این موضوع صحت ندارد ابراهیم‌زاده تا یک ماه پیش ایران بود و صرفاً برای سر زدن به خانواده‌اش چند روزی به آمریکا سفر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار