بازدید 2022

زمان انتشار جدول عوارض طرح ترافیک جدید

کد خبر: ۷۶۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 30 January 2018

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که پس از تصویب لایحه تعیین نرخ عوارض تردد در محدوده مرکزی شهر لیست کاملی برای آشنایی مردم منتشر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی بند بند لایحه تعیین نرخ عوارض تردد در محدوده مرکزی شهر با بیان اینکه اعضای شورای شهر تهران در حال بررسی این لایحه هستند، گفت: بعد از تصویب تبصره‌ها، موضوع با انتشار جدولی به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مینیمم ورود به محدوده ۲۰ هزار تومان است،اظهارکرد: کسانی که همه پارامترها و ضرایب را پاس کنند این عدد را پرداخت می‌کنند مگر اینکه تخفیف داشته باشند.

هاشمی با بیان اینکه در این لایحه ضرایب آلایندگی، زمان و ... در نظر گرفته شده است، گفت: ضریب اولیه ۲۰ هزار تومان است که تا ۳۴ هزار تومان هم ممکن است با وجود عدم پاس کردن ضرایب پیش رود.

وی در خصوص وضعیت تهران در روزهای برفی پایتخت گفت: عددی از تعداد درخت‌های شکسته ندارم اما عملکرد شهرداری خوب بوده است و تمامی معابر اصلی و کوچه پس کوچه‌های بدون شیب برف روبی شده‌اند و تنها مشکلاتی در کوچه‌های شیب دار وجود داشته است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید نسبت به جلب مشارکت مردم اقدام کرد، اظهارکرد: در هر بحرانی در کشور چه فرهنگی، سیاسی و ... آن چیزی که سبب می‌شود کشور از شرایط عبور کند مشارکت مردمی است و لازم است مطبوعات و صدا و سیما در زمینه جلب مشارکت مردم اقدام کنند.

وی با اشاره به وضعیت فرودگاه‌ها و جاده‌ها گفت: همه دستگاه‌ها بارش چنین برفی را پیش بینی نمی‌کردند اما می‌بینید که در تهران راه‌های اصلی باز بوده است.
دعوت نجفی از مردم برای درخت‌تکانی کار خوبی بود

هاشمی در پایان در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر چرایی دعوت نجفی از مردم برای درخت تکانی و حواشی آن با بیان اینکه نجفی صبح تا شب هم در خیابان می‌دوید نمی‌توانست به تنهایی و بدون مشارکت مردم کاری پیش ببرد و پیشنهاد می‌شود که شما نیز اعتماد مردم را از بین نبرید و به نظرم خوب کرد که از مردم دعوت شد برای درخت تکانی حاضر شوند و کمک کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر