بازدید 19110

اعتراف متجاوز پای چوبه دار

کد خبر: ۷۶۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 29 January 2018

پسر جوان که به اتهام آزار یک نوجوان در یکقدمی چوبه دار قرار داشت با معرفی همدستش، مجازات خود را به تعویق انداخت.

به گزارش روزنامه ایران، سال 94 والدین پسر نوجوانی با مراجعه به پلیس کرج از ناپدید شدن فرزندشان خبردادند. پدردل نگران پسربچه به مأموران گفت: پسر 14 ساله‌ام «میثم» ساعاتی قبل با ما جر و بحث کرد و از خانه بیرون زد. اما دیگر خبری از او نشده و به شدت نگرانش هستیم.

در حالی که تحقیقات برای یافتن پسرک آغاز شده بود، صبح روزبعد او با پای خود به یکی از کلانتری‌های کرج رفت و در حالی که شرایط عادی نداشت ادعا کرد دو مرد قوی هیکل که سرنشین پراید سیاه رنگی بودند، او را در خیابان ربوده و چند ساعت مورد آزار و اذیت قرارش داده‌اند. تا اینکه صبح زود و در غفلت شیطان صفت‌های متجاوز موفق به فرار شده است.

با توجه به اظهارات پسر نوجوان و اطلاعاتی که او درباره خودرو و مخفیگاه تبهکاران در اختیار مأموران قرار داده بود، تیم‌های پلیسی وارد عمل شده و یکی از متهمان به نام «وحید»- 34 ساله- را دستگیر کردند. در حالی که جست و جوها برای یافتن دیگر متهم پرونده آدم‌ربایی ادامه داشت، پرونده «وحید» برای محاکمه به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنجبر فرستاده شد و او به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز به اعدام محکوم شد. متهم که در همه مراحل بازجویی و محاکمه، تمامی اتهامات را گردن گرفته بود سرانجام برای اجرای حکم پای چوبه دار رفت اما همانجا لب به اعتراف گشود و همدستش را لو داد. بدین‌ترتیب رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.

پدر پسر نوجوان گفت: «از زمانی که پسرمان مورد آزار قرار گرفته، دچار مشکلات روحی و روانی فراوانی شده است. همیشه سعی می‌کند تنها باشد و در درس‌هایش هم به مشکل برخورده است. ما به شدت نگران آینده پسرمان هستیم. خیلی از شب‌ها با کابوس بیدار می‌شود. با این شرایط ما خواستار اشد مجازات دو متهم هستیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۶
اعدام کنید
خوب چرا مجازات رو به تعویع انداختین هر دو تا رو همونجا اعدام میکردن
باید ریشه این کثافتها را نابود کرد ، روح اصغر را قاتل را شاد کردند اینها
مثل سگ دوتاشون رو بکشید
این موارد رو وکیلها به این شیطان صفتها یاد میدهند وبابتش هم کلی چول به جیب میزنند .از سال 94 تازه روز اعدام یادش افتاده که اعتراف به داشتن همدست بکند؟تعجبم از قضات است که چه راحت گول میخورند
تبرئه میشن چند روز پیش که یه مورد بدترو تبرئه کردند
حداقل حبس ابد
هر دو این اشغالها را باید اعدام کرد
پدر ومادرهای باید تلاش کنند محیط خانه امن باشد تا کودکشان ازخانه فرار نکند تابه این مصیبت مبتلاشوند
مگه لواط جرمش سنگسار نیست ؟ این انسان نما ها که نمیتوانند شهوت خود را کنترل کنند و به پیر . جوان رحم نمی کنند را چه کاری میشود کرد ؟!! آیا فقط اعدام یا سنگسار که البته ذره ای از حالات روحی آن پسر را جبران نخواهد کرد یا باید مشکل را اساسی برطرف کرد که هر از چند گاهی این اتفاقات نیافتد ؟ لطفا مسیولین به فکر باشند چرا که فضای مجازی باعث بیشتر شدن این اتفاقات خواهد شد و 100 البته این اتفاقات قبل از فضای مجازی هم وجود داشته
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
مسیولین یعنی چی؟؟ منظور مسئولینه؟؟
با سلام
قضات عالی رتبه دادگستری کرج انسان باید بچه خودش داشته باشد تا درک کند این حادثه هولناک یعنی چی در زمان خواندن متن تمام تنم گز گز میکرد لطفا این دو شرور را با هم بسرعت محاکمه و هر دو را فورا در محل زندان به اشد مجازات محکوم و تیرباران فرمایید.
اين فقط ميخواسته وقت واسه خودش بخره ! حالا با اين شرايط دوباره حداقل يك سال اعدامش عقب ميفته !
تنها اعدام و هیچ چیز دیگر!!!
تبرئه نشه یه وقت.
در جا اعدامشون کنین هردو رو.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار