بازدید 5431

احتمال یخ زدگی لوله‌های آب در تهران

کد خبر: ۷۶۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 28 January 2018

رئیس مرکز مدیریت بحران، ریسک و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در ساعات آینده احتمال یخ‌زدگی لوله‌ها و کنتورهای آب زیاد است و ضروری است شهروندان اقدامات لازم برای حفاظت از کنتورهای آب را به انجام رسانند.

محمدرضا احمد نسب در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات مهمی که شهروندان باید انجام دهند، اظهار کرد: پوشش کنتور و لوازم جانبی آن با استفاده از پوشال، پشم شیشه یا سایر پوشش‌های مناسب باید انجام بگیرد و البته باید این کار به گونه‌ایانجام شود که کنتور آب به‌راحتی قابل قرائت باشد.

وی با بیان اینکه لازم است شهروندان از ورود و تجمع آب در داخل حوضچه کنتور جلوگیری کنند، عنوان کرد: در صورت یخ‌زدگی کنتور و لوله‌های رابط از گرم‌کردن ناگهانی کنتور و استفاده از آب جوش یا ایجاد آتش در اطراف کنتور جدا خودداری شود.

رئیس مرکز مدیریت بحران، ریسک و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید به این مهم که کلیه واحدهای عملیاتی شرکت‌های زیرمجموعه آبفای استان تهران در حالت آماده‌باش هستند، گفت: به علت قطع برق در منطقه ۲۲ تهران، تعدادی از چاه‌های آب منطقه ۲۲ از مدار خارج شده بود که با تلاش نیروهای امدادی وارد مدار شد.

به گفته احمد نسب در منطقه وردآورد تعدادی از چاه‌های آب به علت قطع برق از مدار خارج شده‌اند که در تلاش هستیم این مشکل رفع شود؛ هم‌چنین برق مخزن کوه‌سیاه و ۱۵ حلقه چاه در آبفای جنوب غربی قطع است که عمدتا به علت شکستگی درختان و قطع خطوط برق است

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار