بازدید 2751

در صورت قطعی برق چه کنیم؟

کد خبر: ۷۶۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 28 January 2018

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد با توجه به بارش برف، این شرکت با تشکیل ستاد مدیریت بحران ضمن رصد لحظه به لحظه و مدیریت و راهبری شبکه توزیع برق، با تمام توان و آمادگی کامل نیروی های عملیاتی شرکت، نسبت به تامین برق پایدار مشترکان اقدام کرده است.

به‌گزارش ایسنا، بر اساس اطلاعیه شرکت توزیع برق، در حال حاضر هیچ گونه مشکل خاصی در روند تامین برق مشترکان وجود ندارد و تنها موارد محدودی از سقوط درختان در برخی کوچه ها و معابر روی شبکه ها و قطع موردی برق گزارش شده است.

شرکت توزیع نیروی برق از شهروندان تهرانی تقاضا کرد با توجه به احتمال سقوط درختان روی تاسیسات برق رسانی و کابل های برق و احتمال قطع برق، ضمن رعایت نکات کامل ایمنی و حریم شبکه در هنگام برف‌روبی در صورت بروز هر گونه خاموشی موردی یا قطعی برق، موارد را به سامانه فوریت‌های برق ۱۲١ منعکس کنند و با بردباری این شرکت را در تامین برق مطمئن و پایدار یاری رسانند.

همچنین این شرکت اعلام کرد که نیروهای اجرایی از ساعات اولیه بارش برف در شب گذشته در حال آماده باش بوده و نسبت به رفع هرگونه عیوب پراکنده ناشی از شرایط جوی شبکه برق رسانی اقدام کرده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر