بازدید 40039
بارش برف تهران را سپیدپوش کرد

تصاویر زیبا از بارش شبانه برف در تهران

بارش برف بیشتر مناطق تهران را سپیدپوش کرد. سازمان هواشناسی استان تهران از کاهش شدید دمای هوا (تا 8 درجه) همراه با بارش برف و یخ زدگی معابر عمومی پایتخت در 2 روز آینده خبر داده است.
کد خبر: ۷۶۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 28 January 2018
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۵
شکر خدا
الان ملت فکر نکنن کم آبی با این یه ریزه برف حل و فصل شد شیلنگ آب رو بگیرن رو ماشیناشون !!
بسمه تعالی
چند برابر برف های که در تصویر دیده میشود برف باریده.
پاسخ ها
شریف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
باهوش های قبل از تو همه توهم بودند!
خدراو شکر
خوشبحالتون
ما هم برف میخوایم
خدارو صد هزار مرتبه شکر
مانند برف با سخاوت و مهربان باشیم
خدایا شکرت تو چقدر خوبی
بارون خیلی از بهتر برفه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
عاشق زمستونم بخاطر زیبایی برف
مأمورین دلسوز و محترم آتش نشانی شاخه های افتاده درختان را بریده و جمع آوری می کنند؟!! لابد مأمورین و مستخدمین شهرداری هم آتش خاموش می کنند و کار های امداد و نجات انجام می دهند!!!!!
درود بر آتش نشانان كه در اين موقعيت هم مردم را تنها نگذاشتند . خدا قوت ممنون هسيم .
لطفا توی این برف به فکر همسایه های بی زبون شهر ها یعنی حیوانات شهری باشیم. لطفا هرکی در توانش هست براشون غذا بزاره بیرون
یاشاسین تهران
در این روزهای برفی و سرد، همگی به فکر تمام حیوانات بی پناه شهری باشیم. آنها چشم انتظار اندکی اضافه غذای ما که برایشان کنار گذاشته ایم هستند. ...
الحمدلله کما هو اهله. این ذکر در روایات آمده که ثوابش رو فقط خداوند می داند. واقعا برای بارش برف به این زیبایی خدا رو شاکر باشیم و با کمی تحمل مشکلاتش رو هم بپذیریم.
بارش برف و باران به اندازه و بموقع خیلی خوبه و مخصوصا بارش برف زیبایی خاصی داره . اما در این میان آمادگی نهادهایی مثل شهرداری و راهداری و ... که وظیفه دارند مشکلات ناشی از برف و باران رو رفع کنند خیلی مهمه که متأسفانه این آمادگی در کشور ما همیشه به اندازه کافی نیست. هواشناسی هم گر چه این بارشها رو پیش بینی کرده بود اما شدتش رو بیان نکرده بود و حتی میشه گفت یه مقدار دیر- ظهر شنبه- اعلام کرد و همین مسئله سبب غافلگیری و بروز مشکلات در خیابانها و جاده ها شده. اگر به اطلاعیه های این چند روزه هواشناسی توجه کنید با مواقع دیگری که پیش بینی میکردند بارش برف و باران احتمالی و کمه ، تفاوتی نداره و به هیچ عنوان هشداری هم که به نهادها دادن خیلی موکد و با یقین نیست یعنی مشخصه نمیدونستن این بارش سنگین ، قطعی و بجز دفعات دیگه اس. در حالیکه تو اینجور مواقع با این همه اطلاعات ماهواره ای ، هواشناسی خیلی دقیق باید اطلاعیه و هشدار بده .
خسته نباشی به آتش نشانان
این نسل واقعأ سوسول و تنبل بار اومده. دایم به هر چیز نق میزنه. بس دیگه بابا. در زمان ما نه ماشین برف روب بود و نه مدرسه تعطیل میشد.و دولت هم که دایم هو جا روتعطیل میکنه. خدا را شکر گه بالأخرهیک برف حسابی اومد. از کلیه شهروندان ایران دعوت میشود سه ماه زمستان را در آمریکای شمالی بگذرانند و لذت برف های سنگین را ببرند. یک فنجان شکلات داغ یا چای یا قهوه و یک تکه شیرینی دارچینی میچسبه. سلامت باشید.
بارون ميخواستيم كه گردو خاك و دود كثافات سطح شهر را بشوره وببره .چون برف برمشكلات سطح شهر و شكسته شدن درختان و ايجاد راه بندان و بسته شدن فرودگاه ها جاده ها و بزرگراهها وسردي و برودت هوا منجر ميشود و مشكلات زيادي براي شهروندان و كل كشور ايجاد ميكند ولي هرچي خواست خداست وتقدير است صورت ميگيرد. بازهم خدارا شكر كه از كم ابي كمي بيرون آمديم و لي بايد خانواده ها بفكر پرندگان و حيات وحش كوهستانها باشند چون برف موجب تلف شدن پرندگان و حيوانات ميشود ولي باران چنين حالتي ندارد
خدایابه درگاه باعظمتت به اندازه علمت شکر بی پایان
اگه این تصاویر زیباست پس من عکسام رو بفرستم نشنال جئوگرافی
آقای محترم پلیس...چرا توی یک خیابان یکطرفه، این پرایده وارونه پارک کرده...؟! نظر خوانندگان چیه؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار