بازدید 5631
از سوی بورس اوراق بهادار تهران عنوان شد

تجمع سهامداران مقابل تالار حافظ بورس

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس تهران درباره تجمع امروز برخی سهامداران کنتورسازی و آغاز مرحله دوم خرید سهام «آکنتور» از چهارشنبه 4 بهمن 96 توضیح داد.
کد خبر: ۷۶۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 27 January 2018

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس تهران درباره تجمع امروز برخی سهامداران کنتورسازی و آغاز مرحله دوم خرید سهام «آکنتور» از چهارشنبه 4 بهمن 96 توضیح داد.

به گزارش فارس، حمید روح بخش مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به تجمع امروز برخی سهامداران شرکت کنتورسازی در مقابل تالار خیابان حافظ این بازار گفت: با توجه به سابقه رفتار هیجانی تعدادی از سهامداران شرکت کنتور سازی و به منظور حفظ آرامش بیش از 100 معامله گر شرکت‌های کارگزاری و تعداد زیادی از سرمایه گذاران حقیقی حاضر در تالار، از ورود این افراد به تالار حافظ ممانعت به عمل آمد و این در حالی است که هم اکنون ورود و خروج سایر افراد برای پیگیری فعالیت‌ اداری با نظارت انتظامات بورس در جریان است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده پیرامون رفع مشکلات سهامداران شرکت کنتور سازی تصریح کرد: به تازگی مرحله دوم خرید سهام شرکت کنتورسازی از روز چهارشنبه 4 بهمن 96 آغاز و تا روز چهارشنبه 11 بهمن ماه به مدت 6 روز کاری ادامه دارد.

سهام‌دارانی که تمایل به فروش سهام «آکنتور» دارند باید به کارگزاری‌های عضو بورس تهران در سراسر کشور مراجعه کرده و دستور فروش و فرم تعهد نامه واگذاری سهام را تکمیل کنند.

وی به تعداد سهام قابل فروش شرکت کنتور سازی ایران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر امکان فروش برای هر کد حقیقی حد اکثر تا 3000 سهم فراهم شده است.

روح بخش در انتها یادآور شد: در مرحله اول خرید سهام «آکنتور» بیش از 3 میلیون سهم خریداری شد که بیش از 2000 کد اقدام به فروش کردند و در نهایت 1426 سهامدار از ترکیب سهامداری این شرکت خارج شدند.

به گزارش فارس صبح امروز شنبه ده‌ها تن از افرادی که خود را سهامدار کنتور سازی معرفی می‌کنند، در اعتراض به آنچه که کلاهبرداری و عدم حل مشکلات خود پس از گذشت یکسال از ماجرای فساد کنتور سازی عنوان کرده‌اند، با پلاکاردهایی خطاب به وزیر اقتصاد و رییس سازمان بورس مقابل بورس تهران تجمع کرده‌اند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان