بازدید 4630
۱۵ ماه توقف نماد به پایان می رسد:

بانک پارسیان ۱۶ بهمن ماه به مجمع می‌رود

بانک پارسیان که نماد معاملاتی آن از آبان ماه سال ۹۵ متوقف شده است، صاحبان سهام خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواند.
کد خبر: ۷۶۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ 27 January 2018

بانک پارسیان که نماد معاملاتی آن از آبان ماه سال ۹۵ متوقف شده است، صاحبان سهام خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواند.

به گزارش ایبِنا، با انتشار یک اطلاعیه در سامانه کدال، زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ صاحبان شرکت بانک پارسیان که با نماد «وپارس» در بازار سهام حضور دارد، اعلام شد تا بعد از ۱۵ ماه بازگشایی نماد معاملاتی این شرکت وارد فاز تازه تری شود.

بر اساس این گزارش، شرکت بانک پارسیان مجمع عمومی عادی سالیانه خود را روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۶ برگزار می کند.

این گزارش می افزاید :تمام سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بانک پارسیان ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۶ به نشانی شهرک غرب، انتهای بلوار شهید دادمان، پژوهشگاه نیرو سالن خلیج فارس مراجعه کنند.

دستور جلسه  مجمع

لازم به ذکر است، استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی وسایر مواردی که قابل طرح در مجمع باشد، دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک پارسیان اعلام شده است.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک پارسیان که با نماد «وپارس» در بازار اول (تابلوی اصلی) بورس فعالیت دارد، از ۱۵ آبان ماه ۹۵ متوقف است و سهامداران آن بیش از ۱۵ ماه است که منتظر بازگشایی نماد آن هستند.

همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت بانکی، ۶۳.۶۱ مرتبه و «EPS» آن نیز ۱۸ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

افزون بر این بر اساس گزارش ایبِنا، پنج سهامدار عمده بانک پارسیان، شامل «سرمایه گذاری تدبیر با ۸.۱۰۰ درصد، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با ۵.۹۷۰ درصد، سرمایه گذاری سمند با ۵.۷۴۰ درصد، مهرآفرینان دوران با ۴.۹۹۰ درصد و توسعه اقتصادآینده سازان با ۴.۹۹۰ درصد» است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر