بازدید 4573
۷
رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر:

بحران آب در تهران جدی است

کد خبر: ۷۶۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 27 January 2018

به گفته رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، بحران آب در تهران جدی است و باید در این زمینه با مسئولان مربوطه جلسه برگزار می کنیم. 

به گزارش فارس، زهرا صدراعظم نوری با تاکید بر اینکه از سال های گذشته تاکنون مصرف آب بسیار افزایش یافته و میزان ذخیره آب‌های زیرزمینی به شدت رو به کاهش است، گفت: یکی از مشکلات کشور ما کمبود آب است و شهر تهران نیز به دلیل کمبود بارش باران و منابع آبی محدود شده است و اقتضا می کند که در استفاده از این منابع صرفه جویی شود.

وی در ادامه از برگزاری جلسه‌ کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با شرکت آب و فاضلاب تهران خبر داد و عنوان کرد: این کمیسیون با آب منطقه ای هم جلسات مشترکی را برگزار کرده و راجع به وضعیت ذخیره چاه‌های زیرزمینی و نشت آب پرتی ها در سطح شهر بحث کردند.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران علت نشت آب در برخی معابر پایتخت را فرسودگی لوله‌ها دانست و اذعان داشت: باید از پرت آب جلوگیری به عمل آید و برای رفع این مساله در اسرع وقت تصمیمات لازم اتخاذ شود.

صدراعظم نوری با اشاره به اینکه طی دو دهه آبیاری فضای سبز از طریق آب شرب صورت می‌گرفت، گفت: امروز از طریق هماهنگی که بین سازمان آب و فاضلاب و فضای سبز شهرداری تهران انجام شده آبیاری فضای سبز به صورت صد در صد و به صورت قانونی از طریق چاه های مجاز صورت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تلاش تمام دستگاه های مسئول بر این است که صرفه جویی در آب ترویج یابد و از آنجایی که مساله آب در شهر پرجمعیتی مانند تهران یک مساله حیاتی است، شهروندان به سمتی حرکت کنند که نحوه صحیح مصرف کردن به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷
رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران :
سلام مسئول عزیز فرمودین جدیه ما چی کار کنیم الان من زنگ بزنم به عمه خودم و یا خاله خودم وبگم بحران اب جدیه ؟؟؟؟!!!...
یه سر به کارواش های تهران بزنین !!
چرا استفاده از شوینده ها ومواد بهداشتی رو محدود نمی کنین!!
چرا قیمت اب رو اونقدر بالا نمی برین که اگر کسی با شیلنک اب حاط منزلش رو شست وقتی فیش اب اومد نقره داغ بشه !!
همش حرف
همش حرف!
تا کی ؟؟
همه چشمه ها رو و همه چاه ها رو اب معدنی کردین با ظروف پلاستیکی رها کردین توی طبیعت !
صدا وسیمای ما هم که چند تا تئوریسین داره هزار ماشاالله هر شبکه وهر کانالی می دی دارن صحبت می کنند واز وضعیتی که خودشون و دیدگاه اونها برای جامعه ومردم نگون بخت به وجود اورده گلایه می کنند !!
ای کاش صدا وسیما به جای تولید فیلمهای بی محتوا وخالی از عشق یکم در رابطه با فرهنگ مصرف اب وبرق و گاز و...در مملکت تبلیغات بکنه .
مردم عزیز محیط زیست ما ، ابهای زیرزمینی ما و...در خطره .
خودمون باید استین رو بالا بدیم
به نظر شما خیلی دیر نیست جلسه برگزار کنید
باید اب فاضلاب خروجی از تهران را تصویه کرد و برای ابیاری در بخش فضای سبز و کشاورزی استفاده کرد و حتی به نوعی این اب را به سفره های زیر زمینی تهران برگرداند تا دچار نشست زمین در تهران در سالهایی نچندان دور نشویم.
خدا کنه هر چه زودتر همه مسئولان به این نتیجه برسن که بحران آب جدی هستش!
شوخی می کنید !!!
خنده داره. چمنا رو با این آب آبیاری نمیکنیم با اون آب آبیاری میکنیم!
پس این همه بارون اومد چی شد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار