بازدید 3685

شاهزاده میلیاردر سعودی: به زودی آزاد می‌شوم

کد خبر: ۷۶۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 27 January 2018

شاهزاده میلیاردر سعودی که در هتل ریتز کارلتون در بازداشت به سر می‌برد، امروز (شنبه) گفت‌ که احتمالا ظرف چند روز آینده آزاد خواهد شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، ولید بن طلال در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرگزاری رویترز در سوئیت خود در هتل ریتز کارلتون گفت‌ که به زودی تبرئه شده و از بازداشت آزاد خواهد شد.

این نخستین باری است که شاهزاده ثروتمند سعودی از زمان بازداشت خود به طور علنی گفت‌وگویی انجام می‌دهد.

بن طلال تصریح کرد، در مذاکرات با مقامات سعودی، به تلاش خود برای اثبات این که مبرا از فساد است، ‌ ادامه می‌دهد.

شاهزاده میلیاردر سعودی افزود، انتظار دارد که کنترل سرمایه‌گذاری جهانی خود در شرکت هلدینگ پادشاهی را ادامه‌ دهد؛ بدون این که مجبور به تسلیم دارایی‌هایش به دولت شود.

وی ادامه‌ داد: هیچ اتهامی وجود ندارد. صرفاً گفت‌وگوهایی بین من و دولت وجود دارد. اعتقاد دارم که ما در آستانه اتمام کار در چند روز آینده هستیم.

بن طلال در این مصاحبه نسبت به آخرین حضور علنی خود که به مصاحبه‌ای تلویزیونی در ماه اکتبر باز می‌گردد، لاغرتر به نظر می‌رسید. با این حال، شاهزاده میلیاردر سعودی گفته که با او رفتار مناسبی داشته‌اند و شایعات در خصوص انتقال از هتل به یک زندان و برخورد نامناسب با او صحت ندارد.

این شاهزاده ثروتمند سعودی گفت‌ که عمدتا به این دلیل مصاحبه کرده است که چنین شایعاتی را رد کند.

بن طلال تصریح کرد، فرآیند رسیدگی به پرونده‌اش از این جهت بیشتر به طول انجامیده که او مصمم بوده تا اتهامات مطرح شده به طور کامل رفع شود. به گفته وی، کار این پرونده 95 درصد تمام شده است.

او ادامه داد: سوءتفاهمی وجود دارد و در حال رفع شدن است. از این رو مایلم اینجا بمانم تا همه چیز کاملاً حل شود و سپس بیرون بیایم و البته زندگی ادامه دارد.

شاهزاده میلیاردر سعودی اظهار کرد، قصد دارد بعد از آزادی به زندگی خود در عربستان ادامه دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر