بازدید 4118
۱

گرشاسبی:این برد تودهانی بزرگی به حاشیه‌سازها بود!

کد خبر: ۷۶۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲ 26 January 2018

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در اظهارنظری عجیب گفت: برد مقابل پیکان یک تودهانی بود به آنهایی که به طارمی یاد دادند چه حرف‌هایی بزند.

به گزارش تابناک ورزشی، گرشاسبی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خوشحالم که این بازی را بردیم. با توجه به این حاشیه‌هایی که همیشه برای تیم درست می‌کنند دنبال این هستند که نشاط اجتماعی را از بین ببرند. من دیروز به بچه‌ها گفتم که به این حاشیه‌ها توجه نکنند و برای هواداران و مردم بازی کنند. ان شاءالله این نتایج ادامه داشته باشد. هنر ما این است که مراقب این حاشیه‌ها باشیم و نگذاریم حاشیه روی تیم اثر بگذارد. ما از رسانه‌ها انتظار داریم همانطور که تا الان به ما کمک کرده‌اند باز هم کمک کنند تا این تیم بزرگ و مردمی با توان زیاد به جام باشگاه‌های آسیا برود.

گرشاسبی در رابطه با حاشیه‌های مهدی طارمی گفت: او قدر نعمت‌های خداوند را نمی‌داند. او دارد کفران نعمت می‌کند. پرسپولیس او را پرورش داد و با تمام این سختی‌ها کمکش کرد ولی او بی‌انصافی کرد. مطمئنا کسانی که این کارها را به او یاد دادند، در آینده نزدیک نشان خواهد داد. این برد تو دهانی بود به آن‌هایی که به طارمی یاد دادند چه حرف‌هایی بزند. یک بحران جدید داشت گریبان پرسپولیس را می‌گرفت و من از طاهری خواستم حرفی نزند تا تیم به حاشیه نرود. پرسپولیس به دنبال آرامش است. پرسپولیس چه با پنجره باز چه با پنجره بسته باز هم پرسپولیس است.
گرشاسبی در پایان گفت: همه چیز در تیم شفاف است. باشگاه دارد با چنگ و دندان بدهی‌هایش را می‌پردازد. انصاف نیست کسانی که منافعی داشتند بخواهند تیم را به حاشیه ببرند. آنها کور خواندند و نمی‌توانند تیم را زمین بزنند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
من متاسفم که چرا همیشه همدیگر را می کوبیم . واجازه نمی دهیم که هر کس در پست خود کار کند و پاسخگو باشد فقط می خواهیم جای همدیگر را بگیرم و کار هم نکنیم و مشکلات را هم به گردن یکدیگر بی اندازیم . اخر تا کی و به کجاداریم می رویم .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل