بازدید 4279

فولاد هم سپاهان را شکست داد وبه رده دوم برگشت

تیم فولاد با برتری در این دیدار 36 امتیازی شد و دوباره به رده دوم جدول رده‌بندی برگشت، اما تیم سپاهان که هفته گذشته زلاتکو کرانچار از هدایت این تیم کنار رفت،‌ با سرمربیگری موقت کریم قنبری نیز شکست خورد و با 20 امتیاز به رده سیزدهم جدول سقوط کرد.
کد خبر: ۷۶۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 26 January 2018

تیم فولاد خوزستان با برتری در خانه تیم کم تماشاگر سپاهان اصفهان به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بازگشت و زردهای نصف جهان را در باتلاق سقوط فرو برد.

به گزارش تابناک ورزشی، سپاهان بعد از دو باخت متوالی برابر ذوب‌آهن و سپیدرود رشت، مقابل فولاد خوزستان شکست خورد تا در رده سیزدهم جدول بماند. هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر با دیدار سپاهان و فولاد از ساعت 15:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیگیری شد که در پایان این دیدار تیم فولادی ها موفق شدند با یک گل از سد میزبانش بگذرد. 

تک گل این دیدار را حسن بیت‌سعید در دقیقه 57 به ثمر رساند تا تیمش به سه امتیازی شیرین دست یابد. تیم فولاد با برتری در این دیدار 36 امتیازی شد و دوباره به رده دوم جدول رده‌بندی برگشت، اما تیم سپاهان که هفته گذشته زلاتکو کرانچار از هدایت این تیم کنار رفت،‌ با سرمربیگری موقت کریم قنبری نیز شکست خورد و با 20 امتیاز به رده سیزدهم جدول سقوط کرد.

شرح گل

 سپاهان 0 - فولاد 1 (دقیقه 57: حسن بیت‌سعید): ارسال دقیق شیرزادی از سمت چپ زمین را زهیوی با ضربه سر زد که توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد ولی در ریباند بیت‌سعید از موقعیت بهترین بهره را برد و گل اول بازی را با شوت روی پا برای فولاد به ثمر رساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان