بازدید 4209

حریق در ساختمان ۴ طبقه در دیباجی

کد خبر: ۷۶۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 26 January 2018

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان چهار طبقه و مصدومیت دو نفر از ساکنان خبر داد.

به گزارش ایسنا سید جلال ملکی در این رابطه گفت: ساعت ۶:۲۰ امروز صبح در پی تماس هموطنان با سامانه ۱۲۵ یک مورد آتش‌سوزی در خیابان دیباجی جنوبی اعلام شد و بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه خودروی تجهیزات تنفسی، تشک نجات و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در مورد جزئیات این آتش سوزی اظهار کرد: این حادثه در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه که در هر طبقه آن یک واحد حدودا ۱۵۰متری قرار داشت رخ داد. اتاق خواب این واحد دچار حریق شده بود و کاملا شعله‌ور بود و آتش در حال سرایت به سایر بخش‌های خانه بود. همچنین دود زیادی هم در حال سرایت به طبقات پایینی ساختمان بود.

او گفت: در این واحد یک پدر و پسر حضور داشتند که سعی کردند خود، آتش را خاموش کنند ولی دچار سوختگی شدند و آتش‌نشانان این دو فرد را خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند. گروهی هم به واحدهای دیگر رفتند و حدود ۱۰ نفر که در این واحدها حضور داشتند را به سلامت خارج کردند.

ملکی ادامه داد: گروهی دیگر نیز عملیات خاموش کردن آتش را انجام دادند و از گسترش آتش جلوگیری شد. در ادامه دودی که در ساختمان جمع شده بود تخلیه شد و پس از اینکه ایمن‌سازی‌های لازم انجام شد عملیات در ساعت ۷:۳۵ به پایان رسید و محل، تحویل عوامل انتظامی داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل