بازدید 2514

اظهارات ترامپ نشان دهنده عدم صلاحیت وی برای صلح است

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین گفت که اظهارات غیر مسئولانه ترامپ بر عدم صلاحیت وی برای نظارت بر هرگونه روند صلح تاکید می کند.
کد خبر: ۷۶۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۶ 26 January 2018

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین گفت که اظهارات غیر مسئولانه ترامپ بر عدم صلاحیت وی برای نظارت بر هرگونه روند صلح تاکید می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، عریقات در بیانیه ای تاکید کرد که کنار گذاشتن بیت المقدس از میز مذاکرات به منزله کنار گذاشتن صلح است.

وی در واکنش به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفت: مسئله دشوار، مسئله بیت المقدس است و این مسئله از میز مذاکرات کنار گذاشته نشده است، بلکه آمریکا خارج از اجماع بین المللی قرار گرفته است.

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، اظهارات ترامپ را توهین به همه عرب ها، مسلمانان، مسیحیان و یهودیانی که از برپایی صلح دائمی حمایت می کنند، دانست.

وی لحن ترامپ را باج خواهانه توصیف کرد و تهدید او به توقف حمایت مالی از فلسطینیان را محکوم کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در جریان دیدار خود با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه مجمع اقتصادی داووس گفت که مسئله بیت المقدس یکی از چالش‌های مذاکرات بود. ما این مسئله را از روی میز برداشتیم و حالا دیگر نیازی نیست درباره آن صحبت شود.

ترامپ ماه گذشته، بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و خواستار انتقال سفارت آمریکا از تل ‌آویو به این شهر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل