بازدید 4013

تارتار:پنالتی استقلال خنده دار بود،ازداور نمی گذرم

رفم با اصفهانیان این است که خیلی محترمانه یا مشکلات داوری را مرتفع کن یا خودت برو. ما یک هفته شبانه روز است که روی استقلال کار می‌کنیم. آن وقت با اشتباه داوری در ورزشگاه آزادی شکست می‌خوریم.کرمانشاهی در حد و اندازه این بازی نبود و یک پنالتی خنده‌دار هم گرفت.
کد خبر: ۷۶۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 25 January 2018

سرمربی پارس جنوبی بعد از شکست سنگین چهار بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم باید یک تبریک به استقلال و هوادارانش بابت نتیجه بگویم. بازی به گونه ای پیش رفت که دست و پای ما بسته شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تارتار افزود: پنالتی زود هنگامی برای استقلال گرفته شد که باید صحنه آن را ببینم. در ادامه اخراج سیف اللهی بود که مقابل من اتفاق افتاد. همه چیز به سود استقلال رقم خورد. هم اتفاقات فوتبالی و هم اشتباهات داوری. بالای ۵۰ درصد از بازیکنان ما دفعه اول بود در آزادی بازی می‌کردند. هرچه کردیم تا تیم را برگردانیم، نشد. استقلال تیمی نیست که مقابل تیم ۱۰نفره ما بد عمل کند. آنها دو گل هم نیمه دوم زدند و پیروزی شیرینی به دست آوردند. بازیکنانم جانانه جنگیدند و باید این باخت را فراموش کنند و آماده بازی بعدی شوند. آنها تا الان هم کار بزرگی کرده‌اند.

تارتار درباره مشکلات داوری در لیگ گفت: حرفم با اصفهانیان این است که خیلی محترمانه یا مشکلات داوری را مرتفع کن یا خودت برو. ما یک هفته شبانه روز است که روی استقلال کار می‌کنیم. آن وقت با اشتباه داوری در ورزشگاه آزادی شکست می‌خوریم. ما صحنه‌ها را ندیدیم ولی دوستان می‌گویند آن صحنه پنالتی باید برای ما هم گرفته می‌شد. اخراج بازیکن ما هم شیرازه ما را بهم پاشید. کرمانشاهی در حد و اندازه این بازی نبود و یک پنالتی خنده‌دار هم گرفت. به داور هم گفتم تا دنیا دنیا است، اگر اشتباه کرده باشد از او نمی‌گذرم و او را نفرین می‌کنم. شاید هم ما اشتباه کرده باشیم که در این صورت از او عذرخواهی می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل