بازدید 3945

زیدان:مقصر حذف زئال منم و شایدبزودی برکنارشوم

کد خبر: ۷۶۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 25 January 2018

سرمربی سفیدپوشان مادریدی از حذف تیمش از جام حذفی اسپانیا ناامید شده و مسئولیت شکست مقابل لگانس را برعهده گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم رئال مادرید بامداد امروز (پنجشنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری با نتیجه 2 بر یک مقابل لگانس تن به شکست داد تا کهکشانی‌ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 2 -2 متوقف شوند و در نهایت لگانس به خاطر قانون گل زده در خانه حریف به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا راه یافت و شاگردان زیدان هم از کسب این جام بازماندند.

از آنجایی که تیم تحت‌هدایت زیدان در لالیگا هم از کورس قهرمانی جامانده و امیدی به قهرمانی در این رقابت‌ها ندارد، اکنون تنها امید آنها به کسب جام در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود، هرچند آنها در مرحله یک‌هشم نهایی این رقابت‌ها حریف سرسختی به نام پاری‌سن‌ژرمن دارند که بازیکنان نامداری همچون نیمار، کاوانی و امباپه را در ترکیب خود دارد.

زیدان که در دو فصل گذشته رئال را به دو عنوان متوالی قهرمانی در لیگ قهرمانان رسانده، پس از این بازی در مواجه با این پرسش که «آیا با این اوضاع جایگاه شما در رئال به خطر افتاده است؟»، گفت: البته که اینطور است. من مسئول این شکست و حذف تیمم از گردونه رقابت‌های جام حذفی اسپانیا هستم. باید راه‌حلی برای خروج تیم از این وضعیت پیدا کنم. همیشه جنگیده‌ام و سخت کار کرده‌ام تا تیم وضعیت بهتری پیدا کند.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها که در این دیدار از بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو و گرث بیل استفاده نکرد، در این مورد اظهار داشت: پشیمان نیستم که برای این بازی برخی بازیکنان را بیرون از ترکیب گذاشتم. بعضی بازیکنان نیاز به استراحت دارند. روی کاغذ هم این بازی سختی به نظر می‌رسید و ما در نیمه اول خوب نبودیم.

زیزو که شاگردانش در نیمه اول این دیدار تنها یک شوت در چارچوب دروازه حریف به ثبت رساندند و دروازه‌بان لگانس هم نسبت به دو ضربه راموس و بنزما واکنشی استثنایی از خود نشان داد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: در پایان نتیجه منطقی رقم خورد. آنها بازی خودشان را انجام دادند و ما موفق به انجام این کار نشدیم. خیلی ناراحتم، اما مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم.

وی تصریح کرد: فردا روز دیگری است و باید خودمان را بالا بکشیم و به بازی شنبه مقابل والنسیا فکر کنیم، اما شکست مقابل لگانس ضربه بدی به ما زد. از دست خودم عصبانی‌ هستم نه از دست بازیکنانم. بازیکنانم خسته بودند، شاید آنها هم تا حدودی بد بازی کردند و می‌شود آنها را هم مورد سرزنش قرار داد، اما مسئولیت این شکست بیشتر بر عهده من است.باید از هواداران به خاطر این ناکامی عذرخواهی کنیم. ما شنبه یک بازی مقابل والنسیا داریم و در تاریخ 14 فوریه هم مقابل پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهیم رفت و باید به این بازی‌ها فکر کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار