بازدید 3852

سالن حراج سکه خالی شد/ فقط دلال ها آمدند+عکس

استقبال از حراج امروز سکه در بانک کارگشایی نسبت به جلسات قبل بسیار سرد بوده و جعیت حاضر شاید به ۵۰ نفر برسد.
کد خبر: ۷۶۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 24 January 2018

استقبال از حراج امروز سکه در بانک کارگشایی نسبت به جلسات قبل بسیار سرد بوده و جعیت حاضر شاید به ۵۰ نفر برسد.

به گزارش خبرنگار تسنیم, بعد از ورود بانک مرکزی و نیروی انتظامی به بازار ارز و بازگشت آرامش به این بخش امروز اتفاقی عجیب و قابل تامل در بازار سکه نیز رخ داده است.

طبق روال قبلی امروز موعد برگزاری جلسه حراج سکه در بانک کارگشایی است ولی تفاوت مهم جلسه حراجی امروز با جلسات قبل در جمعیت حاضر در سالن است.

در جلسات قبلی حداقل 300-400 نفر در سالن حراج حضور داشته و یا پا به پای سایر دلال ها به خرید سکه می پرداختند یا فضا را برای خرید ارزیابی کرده و در آن جلسه فقط نظاره گر بودند.

 سالن حراج سکه خالی شد/ فقط دلال ها آمدند+عکس

ولی در جلسه امروز دلال های اصلی که در تمام حراج ها حضور داشتند, حضار اصلی حراج محسوب می شوند که تعدادشان شاید به 50 نفر برسد.

هم اکنون معاملات سکه تمام بهار آزادی و نیم سکه بهار آزادی در سالن حراج بانک کارگشایی در حال انجام است. سکه تمام از یک میلیون 520 هزار تومان تا یک میلیون و 521 هزار و 500 تومان فروخته شده است. همچنین نیم سکه بهار آزادی نیز با قیمت 731 هزار و 500 تومان به فروش رسیده است.

گفتنی است بانک مرکزی قیمت پایه سکه تمام بهار آزادی را یک میلیون و 326 هزار تومان بوده که با احتساب 9 درصد مالیات برارزش افزوده به قیمت یک میلیون و 445 هزار تومان به حراج گذاشته شده است.

نیم سکه بهار آزادی نیز با قیمت پایه 663 هزار تومان با احتساب 9 درصد مالیات برارزش افزوده با قیمت 722 هزار تومان به حراج گذاشته شده است.

هم اکنون قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار سبزه‌میدان یک‌میلیون و 521 هزار و 500  تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و 480 هزار تومان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 744 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 443 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 289 هزار تومان اعلام شده است.

همچنین قیمت طلای 18عیار هر گرم در بازار از 145 هزار و 237دتومان عبور کرد؛ ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1350.3دلار قیمت‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد.

گفتنی است، قیمت دلار از هفته گذشته پیش وارد مدار گرانی مجدد شده بود از ظهر دوشنبه کمی ریزش قیمت داشت و امروز 4572 تومان در بازار رسیده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل