بازدید 3943

تاریخ ثبت‌نام قطعی حج ۹۷ مشخص شد

در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که ثبت نام قطعی از زائران حج ۹۷ در نیمه دوم بهمن ماه انجام خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 22 January 2018

در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که ثبت نام قطعی از زائران حج ۹۷ در نیمه دوم بهمن ماه انجام خواهد شد.

به گزارش بعثه مقام معظم رهبری؛ در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که ثبت نام قطعی از زائران حج 97 در نیمه دوم بهمن ماه انجام خواهد شد.

در این نشست که امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر تشکیل شد، وی ازمسئولان ذیربط خواست تا هر چه سریعتر هزینه حج سال آینده را نهایی و اطلاع رسانی کنند.

سرپرست حجاج ایرانی تاکید کرد: همه کمک کنند تا در روند کارها تاخیر ایجاد نشود و ضمن تماس و پیگیری مستمر با طرف سعودی زمینه اعزام تیم‌های کارشناسی به عربستان فراهم شود.

آخرین وضعیت معاینات پزشکی حج 97

سید علی مرعشی - رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر هم در این جلسه از نشست نمایندگان استانی این مرکز و تصمیمات اتخاذ شده برای انجام سریعتر معاینات پزشکی زائران حج 97 گزارشی ارائه داد.

مقصد زائران ایرانی مدینه و جده خواهد بود

نصراله فرهمند؛ مشاور رئیس سازمان حج و زیارت نیز اعلام کرد: امسال زائران ایرانی از بیست ایستگاه پروازی در استان‌های مختلف به دو فرودگاه مدینه منوره و جده انتقال خواهند یافت.

محمد جواد دانشیار - مدیرعامل شرکت شمسا نیز درباره نحوه تامین و پرداخت هزینه‌های ارزی و ریالی اعزام زائران به عتبات عالیات گزارش داد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نیز در ادامه جلسه با اشاره به برخی مشکلات زائران در عراق تاکید کرد : نمی‌توان نسبت به این مشکلات بی تفاوت بود و باید درنظام و مدیریت کلان کشوراین مسایل پیگیری و حل شود.

سرپرست حجاج ایرانی تصریح کرد: نتایج به دست آمده در کارگروههای آسیب شناسی حج گذشته در حوزه وظایف سازمان حج و زیارت و بعثه عملیاتی شود و برنامه مدونی برای استفاده از رسانه‌های جمعی در برنامه‌های حج تهیه و اجرا درآید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر