بازدید 4338
خبر

ابرقویی نژاد؛دریکقدمی مدیرعاملی سپاهان

سپاهان طی چندسال اخیر مدیران بسیار زیادی را تعویض کرد ولی هیچ کدام نتوانستند این باشگاه افول کرده را از بحران طولانی نتیجه گیری جدا کنند. باید دید سرانجام این حکم چه زمانی صادر می شود و آیا سپاهان می تواند از قعر جدول و منطقه خطر جدول رده بندی لیگ هفدهم خود را بالا بکشد؟
کد خبر: ۷۶۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 22 January 2018

بعد از استعفای هماهنگ شده طاهری از مدیرعاملی باشگاه سپاهان در پی نتایج ضعیف این باشگاه هزینه ، گزینه های متعددی برای در اختیار گرفتن سکان این باشگاه و نجات آن از بحران فعلی مطرح شده که در میان آنها یک گزینه بیش از سایرین مورد توجه هیات مدیره و مدیران کارخانه فولاد مبارکه قرار گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از اینکه نامهایی چون بهرام افشارزاده و رحیمی مدیران عامل سابق استقلال و پرسپولیس احتمال حضورشان در راس باشگاه سپاهان را قویا رد کردند، چند گزینه مطلوب دیگر مورد بررسی قرار گرفتند که در پی آن ابرقویی نژاد رییس هیات پرسابقه فوتبال اصفهان در آستانه مدیرعاملی باشگاه سپاهان قرار گرفت.

ابرقویی نژاد که طی نزدیک به یک دهه ریاست هیات این قطب فوتبال کشور در یکی دو دهه اخیر را برعهده داشت و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و حتی سازمان لیگ هم بوده است، یکی از معدود گزینه های مناسبی بود که می تواند در وضع فعلی با ارتباط وسیع و شناخت کامل، سپاهان را از بحران فعلی رها سازد. ابرقویی به واسطه سالها ریاست هیات فوتبال این شهر، روابط حسنه ای با اغلب بازیکنان فعلی و قدیمی سپاهان داشته است و در میان بازیکنان سابق نیز کسی نیست که این مدیر فوتبالی را نشناسد. او چند دوره برنده جایزه مدیر نمونه فوتبال کشور هم شده است و در کل سالهای طلایی فوتبال نصف جهان همزمان با مسوولیت او رقم خورده است.

سپاهان طی چندسال اخیر مدیران بسیار زیادی را تعویض کرد ولی هیچ کدام نتوانستند این باشگاه افول کرده را از بحران طولانی نتیجه گیری جدا کنند. باید دید سرانجام این حکم چه زمانی صادر می شود و آیا سپاهان می تواند از قعر جدول و منطقه خطر جدول رده بندی لیگ هفدهم خود را بالا بکشد یا با تصمیم غلط دیگری، اوضاع از این هم وخیم تر خواهد شد؟ البته پذیرش مدیرعاملی سپاهان در اوضاع فعلی هم دل شیر می خواهد چراکه با کوچکترین لغزش کار پرافتخارترین تیم لیگ حرفه ای ایران به سقوط می انجامد.

ابرقویی نژاد؛دریکقدمی مدیرعاملی سپاهان

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر