بازدید 4191

چگونه در نمایشگاه بالاتر از رقبا باشید؟

کد خبر: ۷۶۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 22 January 2018

امروزه شرکت در نمایشگاه های تخصصی یکی از کارآمدترین روش های عقد قراردادهای تجاری و معرفی محصولات و خدمات به مشتریان است.

در هر کدام از نمایشگاه های تخصصی تعداد قابل توجهی از شرکت کنندگان، محصولات و خدماتی را ارائه می نمایند که دارای اشتراکات فراوان هستند، لذا آنچه در این نمایشگاهها اتفاق می‌افتد رقابت برای جذب هر چه بیشتر بازدیدکنندگان به غرفه خویش است.

چگونه در نمایشگاه بالاتر از رقبا باشید؟

آنچه می‌تواند باعث تمایز و درخشش یک غرفه در یک نمایشگاه گردد استفاده از ابزارهای کارآمد غرفه آرایی و جدیدترین استند های نمایشگاهی برای معرفی محصولات و خدمات است.

نگاران به عنوان بزرگترین مرکز استندهای نمایشگاهی در ایران افتخار دارد تا نسل جدید استند های نمایشگاهی را در سایت https://stand.ir/ ارائه نماید.

استندهای سینوسی دارای پارچه مخصوص و چاپ قابل شستشو بوده و بسیار زیبا، سبک و مقاوم بوده و بهترین گزینه برای نمایشگاه‌های خارجی و داخلی می‌باشد.

نگاران با افتخار اعلام می نماید که با تلاش متخصصین خود توانسته است دستگاههای چاپ دیجیتال بر روی پارچه های مخصوص استند های مذکور را در محل دفتر مرکزی این شرکت راه اندازی نماید.

تعداد بازدید : 95

نمایشگاه دائمی استند های نمایشگاهی و تبلیغاتی واقع در طبقه سوم ساختمان نگاران به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، پایین تر از خیابان شهید بهشتی، خیابان دل آرا شماره 15 تلفن 88805558 در روزهای اداری پذیرای بازدید کنندگان گرامی است.

همچنین شما می توانید جدیدترین استند های نمایشگاهی را از سایت فروش اینترنتی https://stand.ir/ خریداری فرمایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها