بازدید 6776

شابش راه حلی برای آژانس های املاک

کد خبر: ۷۶۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 22 January 2018

مدیر عامل شابش شهریار هژبر با بیان اینکه شابش وب سایت و اپلیکیشن تخصصی درج آگهی های املاک است گفت: در وب سایت شابش، مشاورین املاک آگهی های فروش ، رهن و اجاره انواع املاک مانند آپارتمان مسکونی ،تجاری،اداری،ویلا،مستغلات ،زمین،کلنگی،باغ و باغچه،انبار و سوله را منتشر کرده و توسط هزاران نفر در سرتاسر کشور دیده می شوند.

مدیر عامل شابش افزود ما در شابش به بی واسطه شدن معاملات املاک عقیده نداریم چرا که ملک با دوچرخه یا حتی ماشین تفاوت بسیاری دارد و به همین دلیل بستری را فراهم کرده ایم برای فعالیت آژانس های املاک معتبر که در آن می توانند کسب و کار خود را تسهیل و رونق دهند.

شابش راه حلی برای آژانس های املاک

به گفته وی شابش سایتی است که هر فردی ،چه یک دانشجوی دانشگاه که قصد اجاره یک اتاق را دارد و چه یک سرمایه گذار در حوزه ملک ، که به دنبال خرید و اجرای یک پروژه جدید است، به آسانی از آن استفاده کند و از آن بهره مند شود. کیفیت آگهی ها و توضیحات کامل هر آگهی از دیگر مزایای شابش بوده و تلاش کارکنان شابش ارائه بهترین و با کیفیت ترین انتخاب برای متقاضیان خرید، فروش، رهن و اجاره آپارتمان و خانه می باشد. لازم به ذکر است این مجموعه به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مرجع اینترنتی برای عموم در ایران است.

شهریار هژبر با ابراز تاسف تاکید کرد: متاسفانه سایت ها و اپلیکیشن هایی درصدد از بین بردن ارزش ملک و مستغلات برآمده و با بی واسطه کردن خرید و فروش ضربه مهلکی به پیکر ملک وارد کرده اند. البته ایشان معتقد است با آگاهی مشاورین حجم آگهی های آنها در سایت های عمومی نامعتبر پایین آمده و این صنف به سمت تخصصی شدن می رود.

او در ادامه افزود شابش یک شرکت کاملا اینترنتی در حوزه IT بوده و یک شرکت واسطه گری یا یک دفتر معاملات املاک نیست تصریح کرد ، ما هیچ نوع وجهی در قبال معاملات املاک دریافت نمی کنیم و اطلاعات کاربران خود را در قبال دریافت پول در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار نمی دهیم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان