بازدید 2256

بنیاد ملی نخبگان آمار درستی از خروج نخبگان ندارد

کد خبر: ۷۶۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 20 January 2018

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به درخواست شورا از بنیاد ملی نخبگان برای ارائه آمار دقیق خروج نخبگان از کشور گفت: این درخواست را از بنیاد ملی نخبگان داشتیم، اما هنوز گزارشی به ما ارائه نشده است.

به گزارش دانشجو، منصور کبگانیان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص وضعیت بنیاد ملی نخبگان گفت: تمام نهاد‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص فعالیت شان باید به شورا گزارش دهند.

وی افزود: میزان فعالیت بنیاد ملی نخبگان و اینکه آیا عملکرد این بنیاد راضی کننده است یا خیر پس از جمع بندی گزارشی که قرار است به شورا ارائه دهد، اعلام می‌شود.

کبگانیان در خصوص آمار خروج نخبگان که بنیاد ملی نیز آمار درستی از آن تاکنون ارائه نداده است، گفت: چند بار شورا از بنیاد ملی نخبگان این آمار را درخواست کرده، اما متاسفانه آماری که ارائه داده است مربوط به خود بنیاد است که این آمار کافی نیست آماری که باید ارائه شود نخبگان کل کشور است چه در ارتباط با بنیاد ملی نخبگان باشد و چه نباشند را باید جمع بندی داشته باشیم که هنوز این گزارش ارائه نشده است.

وی در خصوص زمان بندی ارائه این گزارش گفت: هنوز این گزارش به دست ما نرسیده شورا هم نسبت به تاخیر در ارائه این گزارش به بنیاد ملی نخبگان انتقاد داشته که چرا تاکنون این آمار ارائه نشده و باید به زودی به شورا ارائه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها