بازدید 10488

درخواست پلیس برای شناسایی دزد عابر بانک

پلیس تحقیقاتش را برای دستگیری پسر جوانی که پس از سرقت کارت عابربانک یک زن بیش از 5 میلیون تومان سرقت کرده بود، آغاز کرد.
کد خبر: ۷۶۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 20 January 2018

پلیس تحقیقاتش را برای دستگیری پسر جوانی که پس از سرقت کارت عابربانک یک زن بیش از 5 میلیون تومان سرقت کرده بود، آغاز کرد.

به گزارش میزان، 28 آذرماه امسال خانم جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان به مأموران اعلام داشت زمانیکه فکر می‌کردم کارت عابربانکم توسط دستگاه خودپرداز (ATM) ضبط شده و قصد داشتم تا فردای آنروز برای تحویل گرفتن کارت به شعبه بانک بروم، متوجه شدم که مبلغ ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از حسابم برداشت شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت با استفاده از ترفند‌های متقلبانه" و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۸ روز 27 آذر برای برداشت پول و انجام عملیات بانکی به دستگاه خودپرداز بانک مراجعه کردم. پس از پایان عملیات بانکی، قصد گرفتن کارت از داخل دستگاه را داشتم؛ متوجه شدم که دستگاه کارت مرا تحویل نمی‌دهد در همین زمان جوانی حدودا ۲۵ ساله که پشت سرم ایستاده بود عنوان داشت که کارت توسط دستگاه خورده شده و در ادامه به بهانه کمک کردن، به دستگاه نزدیک شد و پیشنهاد داد که او نیز دستگاه را برای گرفتن کارت امتحان کند. به این بهانه شماره رمز کارت را پرسید و من نیز رمز عابر بانک را به او گفتم. پس از آن، این شخص عنوان داشت که دستگاه کارت مرا خورده و باید برای گرفتن کارت، در ساعت اداری به بانک مراجعه کنم. به سمت منزل حرکت کرده و زمانیکه به خانه رسیدم متوجه پیامک‌های بانکی شدم. با خواندن پیامک‌های بانکی متوجه شدم که طی دو نوبت، مبلغ ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از حسابم کسر شده است.

کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی در بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته، موفق به شناسایی دو مغازه طلافروشی در پاساژ المهدی و خیابان حرم در شهرری شدند.

با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته دو مغازه طلافروشی، تصویر جوانی ۲۵ ساله در هر دو مغازه به عنوان خریدار طلا مورد شناسایی قرار گرفت. در ادامه نیز مالباخته تصویر این شخص را به عنوان جوانی که در مقابل دستگاه خودپرداز حضور داشت، مورد شناسایی قرار داد.

 درخواست پلیس برای شناسایی دزد عابر بانک

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده، دستور انتشار تصویر متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده؛ لذا از شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این شخص شدند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت این شخص و یا محل سکونتش را از طریق شماره تماس ۷۳۹۴۸۲۷۷ – ۰۲۱ در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار