بازدید 7900

پرحاشیه ترین ماجرای کمیته المپیک در زمان ریاست هاشمی

در چهارسال ریاست کیومرث هاشمی، ماجراهای دیگری از جمله لباس زشت کاروان المپیک، اختلاف با گودرزی بر سر اساسنامه جدید کمیته و همچنین تفاهم نامه هایی که قبل از المپیک به امضا رسید هم حاشیه ساز بودند
کد خبر: ۷۶۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 20 January 2018

یکی از چالش برانگیز ترین مواردی که در زمان ریاست کیومرث هاشمی بر کمیته المپیک ایران گذشت، بحث بلاتکلیفی خزانه داری کمیته ملی المپیک بود که ماههای متمادی لانحل باقی ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد علی شجاعی رییس فدراسیون تیروکمان در دوره قبلی انتخابات خزانه دار شد اما پس از آن بارها بحث دوشغله بودن او مطرح شد و اینکه چرا شجاعی از ریاست فدراسیون استعفا نمی دهد. در نهایت شجاعی ۶ آبان ۹۴ از سمت خزانه داری کمیته ملی المپیک استعفا داد و در اول اسفند ۹۴ هم هیات اجرایی با استعفا او موافقت کرد. اما نکته جالب اینکه با وجود استعفای شجاعی اما چند ماه سرپرست خزانه داری تعیین نشد و در نهایت چند ماه پس از بازی های المپیک یعنی ۳ آذر ۹۵ خادم به عنوان سرپرست خزانه داری منصوب شد. البته بازهم ماجرای خزانه داری تمام نشد به طوری که خزانه داری کل کشور حکم خادم را به دلیل کارمند دولت نبودن صادر نکرد و در نهایت ۱۵ اسفند ۹۵ فهمیه شباک به عنوان سرپرست خزانه داری و ذی حساب منصوب شد.

البته در چهارسال ریاست کیومرث هاشمی، ماجراهای دیگری از جمله لباس زشت کاروان المپیک، اختلاف با گودرزی بر سر اساسنامه جدید کمیته و همچنین تفاهم نامه هایی که قبل از المپیک به امضا رسید هم حاشیه ساز بودند.  دوره چهارساله هاشمی در کمیته ملی المپیک با فراز و فرودهایی همراه بود و او در بخش برنامه ریزی  و داشتن استراتژی کلان و همچنین تلاش برای کسب کرسی در IOC  فعالیت چشمگیری نداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل