بازدید 4183

استقلال شفر روی سرازیری نبردن و گل نزنی!

کد خبر: ۷۶۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 19 January 2018

طلسم منصوریان در هفته‌های ابتدایی لیگ، شفر را هم گرفتار کرده است و تیمی که با سرمربی آلمانی در راه اوج گیری بود، سه بازی اخیر را نبرده اما با این حال آمار خط دفاعی شفر فوق العاده است.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال از هفته دهم تا هجدهم، روند صعودی در لیگ برتر داشت و بدون وقفه در جدول بالا می‌رفت. آن‌ها در هفته هجدهم، به رده چهارم رسیدند و بهترین رتبه فصل‌شان را تجربه کردند. استقلال در این هشت هفته، حتی یک بار هم در جدول پایین نرفت اما حالا، در سرازیری افتاده و روند معکوسی را تجربه می‌کند.

استقلال هفته پیش، با توقف مقابل سایپا به رده پنجم سقوط کرد و امروز هم بعد از یک توقف دیگر، ششم شد و در صورت پیروزی پیکان در بازی فردا حتی ممکن است تا جایگاه هفتم پایین برود. شفر دقیقا در همان هفته‌هایی خوب نتیجه نمی‌گیرد که روزهای سخت منصوریان را ساختند و باعث اخراج او شدند.

منصوریان نیم فصل اول از سه بازی با تراکتورسازی، سایپا و پدیده سه امتیاز گرفت و فقط یک گل زد. تیم شفر هم از این سه بازی =با یک گل زده، سه امتیاز دارد. البته در هفته اول نیم فصل دوم، شفر نتیجه متفاوتی با منصوریان گرفت و نفت را شکست داد اما فعلا رسیدن به بازی‌های سخت، آن‌ها را دچار مشکل کرده است. بازی‌های دشواری که در نیمه اول فصل هم استقلال را تا پایین‌ترین جایگاهش در لیگ برتر رساندند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان