بازدید 4312

استقلال به شفر:پول خرید خارجی دوم را نداریم

استقلال به شفر اعلام کرده به دلیل شرایط مالی فعلا قادر به جذب بازیکن خارجی دوم نیستند و باید کمی زمان بگذرد تا شرایط مالی باشگاه بهتر شود. این در حالی است که باشگاه الهلال و العین پیاپی در حال خرید ستاره های چندین میلیون دلاری برای رقابت در لیگ قهرمانان هستند.
کد خبر: ۷۶۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 18 January 2018

هافبک مدنظر شفر فعلا در لیست انتظار قرار گرفته ایت و بودجه آبی ها به وینفرد شفر اجازه جذب یک خارجی جدید را نمی دهد. 
به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی ژرمن علاوه بر مهاجم خارجی خواهان جذب یک بازیکن خارجی دیگر است اما مسئولان باشگاه اولویت را روی جذب مهاجم گذاشته اند. در حالی که عنوان می شود مهاجم مد نظر باشگاه استقلال وارد تهران شده اما این بازیکن قرار است فردا تهران شود.

گفته می شود گومز پینتو مهاجم مدنظر استقلال است که شفر روی حضور وی تاکید کرده اما طبق برنامه ریزی صورت گرفته این بازیکن قرار است بامداد فردا برای شرکت در تست های پزشکی باشگاه استقلال وارد تهران شود.خبر دیگر از آبی پوشان این است که شفر به جز این مهاجم روی جذب یک هافبک نفوذی هم تاکید کرده اما مسئولان باشگاه استقلال به وی اعلام کرده اند به دلیل شرایط مالی فعلا قادر به جذب بازیکن دوم نیستند و باید کمی زمن بگذرد تا شرایط مالی باشگاه بهتر شود. این در حالی است که باشگاه الهلال و العین پیاپی در حال خرید ستاره های چندین میلیون دلاری برای رقابت در لیگ قهرمانان هستند. استقلالی ها فردا ساعت 15 در ورزشگاه ثامن شهر مشهد به مصاف پدیده خواهند رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس