بازدید 7987
گزارش تابناک

وزیر، رییس بی آزار کمیته المپیک را معاون خود می کند

هاشمی در دوره یکساله گذشته با سلطانی فر تعامل نسبی داشت و حواشی معمول بین کمیته و وزارت ورزش کمی فروکش کرده بود هرچند در مورد برخی نامه نگاری های بین المللی و شائبه دخالت ها مطالبی در رسانه ها منتشر شده بود
کد خبر: ۷۶۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ 16 January 2018

به احتمال زیاد کیومرث هاشمی رییس پیشین و محجوب و کم حاشیه کمیته المپیک معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش می‌شود. او پیش از این در دولت احمدی نژاد هم معاون علی آبادی در ورزش قهرمانی شناخته می شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در مجمع انتخاباتی روز گذشته وزیر ورزش با تقدیر از عملکرد کیومرث هاشمی در کمیته ملی المپیک عنوان کرد که یک پست کلیدی و مهم را در ورزش ورزش به او خواهد داد. هاشمی در دوره یکساله گذشته با سلطانی فر تعامل نسبی داشت و حواشی معمول بین کمیته و وزارت ورزش کمی فروکش کرده بود هرچند در مورد برخی نامه نگاری های بین المللی و شائبه دخالت ها مطالبی در رسانه ها منتشر شده بود. با این اوصاف وزیر ورزش از رفتار نرم هاشمی به شدت خوشش آمده و نمی خواهد این مدیر که در حلقه مدیران رییسی در دوره انتخابات ریاست جمهوری بود، از ورزش کشور کنار بگذارد.

به نظر می‌رسد کیومرث هاشمی جانشین احمدی یا شعبانی بهار خواهد شد، هر چند احتمال این که معاونت‌های فرهنگی و همگانی با یکدیگر ادغام شوند هم وجود دارد و اگر این اتفاق رخ دهد هاشمی معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش می‌شود. باید دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و هاشمی عهده‌دارکدام سمت در وزارت ورزش و جوانان خواهد شد.

نویسنده: بهنام شریفی

وزیر، رییس بی آزار کمیته المپیک را معاون خود می کند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل