بازدید 4639
۲

آیا استادیوم مدرن امام رضا برای اهداف خاص سیاسی ساخته شده؟

ظاهرا استادیوم تازه‌تاسیس مشهد تنها یک ورزشگاه دکوری است و به جای باشگاه‌های فوتبال، چهره‌های یک نهاد خاص برای برگزاری میتینگ‌های خودشان می‌توانند از آن استفاده کنند.
کد خبر: ۷۶۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 14 January 2018

عادت خاص کارگردانی در دیدارهای سرخابی‌ها در اهواز، حالا به مشهد هم سرایت کرده. در جریان نبرد این هفته پرسپولیس با سیاه‌جامگان در مشهد، هر چند دقیقه یک بار نمای هوایی ورزشگاه برای مخاطبان تلویزیونی به تصویر کشیده می‌شد.

به گزارش تابناک ورزشی، برای کارگردان تلویزیونی این دیدار اهمیتی نداشت مسابقه در چه شرایطی دنبال می‌شود و توپ در چه نقطه‌ای از زمین است. رسالت اصلی او پخش تصویر هوایی بود و این اتفاق مدام تکرار می‌شد. جالب اینجاست که به محض روی آنتن رفتن این تصویر تکراری، گزارشگر مسابقه بینندگان را به تماشای این «نمای زیبا» دعوت می‌کرد. هیچکدام از آن‌هایی که پای تلویزیون مشغول تماشای این بازی بودند، منظور گزارشگر مشهدی از نمای زیبا را متوجه نشدند. آن‌چه از بالا به چشم می‌آمد، یک زمین زشت و خاکی بود که به سختی می‌شد چمن را در آن پیدا کرد.

البته که پرشدن سکوهای ورزشگاه اتفاق مثبتی به نظر می‌رسید اما با این کیفیت چمن، هیچ تصویری از بالا نمی‌توانست جذاب، دیدنی و یا باشکوه باشد. اگر این مسابقه حساس در ورزشگاه امام رضا برگزار می‌شد، طبیعتا تصاویر تلویزیونی از هر زاویه‌ای چشم‌نواز بودند اما ظاهرا استادیوم تازه‌تاسیس مشهد تنها یک ورزشگاه دکوری است و به جای باشگاه‌های فوتبال، چهره‌های یک نهاد خاص برای برگزاری میتینگ‌های خودشان می‌توانند از آن استفاده کنند.
گزارشگر مشهد می‌تواند درباره «نمای زیبا» به مخاطبان تلویزیونی دروغ بگوید اما حقیقت استفاده‌نکردن از یک ورزشگاه مدرن و تازه‌تاسیس، به مراتب گزنده‌تر از این دروغ به نظر می‌رسد. اگر استادیوم امام رضا(ع) برای فوتبال مشهد ساخته شده، طبیعتا باشگاه‌های لیگ برتری این شهر باید از آن استفاده کنند. اگر هدف دیگری پشت این پروژه بود، چرا توضیح شفافی در مورد آن به مردم داده نمی‌شود؟‌

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
گل گفتي ....
حال کرده نده ورزشگاهشو مشکل دِری!؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها