بازدید 5967

پرسپولیس بدون هافبک دفاعی/ربیع خواه هم محروم شد

کد خبر: ۷۶۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 14 January 2018

تیم پرسپولیس در بازی مقابل گسترش فولاد دو بازیکن خود در خط هافبک را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان برانکو جمعه گذشته در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف سیاه جامگان رفتند و به برتری یک بر صفر دست یافتند. نکته قابل توجه این بازی دریافت کارت زرد دو بازیکن پرسپولیس در خط هافبک یعنی کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه بود که منجر به سه کارته شدن و محرومیت هر دو بازیکن شد.

در برخی رسانه ها محرومیت کامیابی نیا به صراحت اعلام شد اما برخی دیگر با شک و تردید به محرومیت ربیع خواه پرداختند اما لازم به ذکر است هر دو بازیکن پرسپولیس محروم شده اند و قطعا در بازی پنجشنبه مقابل گسترش فولاد غایب خواهند بود.یک مقام مسئول باشگاه پرسپولیس در پاسخ به استعلام سایت نود گفت: علاوه بر کامیابی نیا، ربیع خواه هم سه کارته است و بازی بعد را از دست داده است.

کامیابی نیا و ربیع خواه هر دو در بازی دربی کارت اول خود را دریافت کردند. کامیابی نیا در بازی سایپا دو کارته شد و ربیع خواه هم در بازی مقابل سپیدرود کارت زرد دوم خود را دریافت کرد. هر دو بازیکن هم مقابل سیاه جامگان کارت زرد سوم خود را دریافت کردند و محروم شدند تا پرسپولیس در بازی مقابل گسترش فولاد هر دو هافبک دفاعی خود را از دست بدهد.تنها نقطه امیدواری پرسپولیسی ها برای این بازی بازگشت احمد نوراللهی به ترکیب تیم و آماده شدن او برای حضور در بازی هاست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر