بازدید 7438
فوتبال اروپا

باران آمد؛ زیردریایی زرد برنابئو و رئال را غرق کرد

دقیقه 87 این ویارئال بود که در عین ناباوری به گل رسید. روی یک ضدحمله سریع، ضربه چریشف در موقعیتی تک به تک با مهار دیدنی ناواس همراه بود اما روی ریباند پابلو فورلانز موفق شد با یک ضربه چیپ فوق العاده دروازه رئال مادرید را باز کند
کد خبر: ۷۶۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶ 13 January 2018

تداوم تیره‌روزی های رئال و زیدان با شکست مقابل ویارئالشاگردان زیدان در ورزشگاه خانگی مقابل ویارئال تن به شکست دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته نوزدهم لالیگا از ساعت 18 و 45 دقیقه رئال مادرید در ورزشگاه سنتیاگو برنابئو به مصاف ویارئال رفت. این دیدار که تا دقیقه 87 با تساوی بدون گل دنبال می‌شد با نتیجه یک بر صفر به سود ویارئال میهمان خاتمه یافت. برای ویارئال پابلو فورنالس در دقیقه 87 گلزنی کرد. در جدول لالیگا رئال مادرید با 32 امتیاز چهارم و ویارئال با 31 امتیار پنحم است. 

رئال مادرید در روزی که فرصت های فراوانی را از دست داد، با گل دقایق پایانی فورلانز مغلوب شد تا تیره روزی های این تیم ادامه داشته باشد.  در دقایق ابتدایی جریان بازی آرام شد و گرچه کهکشانی ها مالک توپ و میدان بودند، اما در خلق موقعیت توفیق چندانی نداشتند. اولین فرصت رئال مادرید در دقیقه 18 و با ضربه دیدنی مارسلو ایجاد شد اما آسنخو با یک دست واکش زیبایی روی ضربه مدافع برزیلی رئال نشان داد.

در دقیقه 31 این بار رونالدو با نفوذ از جناح راست می توانست بالاخره قفل دروازه زیردریایی ها را بگشاید اما ضربه محکم او به دیوار کناری دروازه آسنخو برخورد کرد. اما بهترین بخت کهکشانی ها در اوقات اضافه نیمه اول به دست آمد اما ضربه رونالدو در دو قدمی دروازه و در موقعیتی مشکوک به پنالتی توسط آسنخو به زیبایی مهار شد تا میزبان علیرغم از دست دادن موقعیت های فراوان با تساوی بدون گل راهی رختکن شود. در دقیقه 87 این ویارئال بود که در عین ناباوری به گل رسید. روی یک ضدحمله سریع، ضربه چریشف در موقعیتی تک به تک با مهار دیدنی ناواس همراه بود اما روی ریباند پابلو فورلانز موفق شد با یک ضربه چیپ فوق العاده دروازه رئال مادرید را باز کند و ویارئال با همان یک گل حریف نامدار خود را مغلوب کند.

باران آمد؛ زیردریایی زرد برنابئو و رئال رافتح کرد

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان