بازدید 11856
۷
خبر

حسینی با خواب5دقیقه ای،رکورددار کلین شیت تاریخ‌فوتبال ایران شد

خوابیدن حسینی نزدیک به شش دقیقه طول کشید و کار در عین ناباوری به ورود پزشکان و مداوا کشید تا غائله با عبور ساعت از دقیقه 57 بازی تمام شود و حسینی با ثبت رکورد به نام خودش و هیاهوی تماشاگران استقلالی ، از روی زمین بلند شود!
کد خبر: ۷۶۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 12 January 2018

دروازه‌بان استقلال موفق شد رکورد بیشترین دقایق گل نخوردن متوالی در تاریخ فوتبال ایران را بشکند.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدحسین حسینی یک هفته پس از ثبت رکورد بیشترین دقایق کلین‌شیت در لیگ برتر به نام خود، رکوردهای دیگری را هم در این زمینه جابجا کرد هر چند این بار حواشی عجیبی هم در راه ثبت این رکورد برجای گذاشت. حسینی ابتدا با بسته نگه داشتن دروازه خود تا دقیقه 14، از رکورد 802 دقیقه گل نخوردن احمدرضا عابدزاده عبور کرد. دروازه‌بان جوان استقلال همچنین تا دقیقه 56 مسابقه گل نخورد تا علاوه بر شکستن رکورد ناصر حجازی با 837 دقیقه گل نخوردن پیاپی، موفق شد رکورد 844 دقیقه‌ای بهرام مودت گلر قدیمی پرسپولیس را بشکند تا با ثبت بیشترین دقایق متوالی کلین‌شیت در میان دروازه‌بانان ایرانی، تاریخ‌ساز شود.

حسینی با مصدومیت 5دقیقه ای،رکورددار کلین شیت تاریخ‌فوتبال ایران شد

در این میان اما حواشی عجیبی هم در تاریخ فوتبال ایران برای به نام زدن این حدنصاب به اذهان سپرده شد که می توان آن را در دنیا نادر دانست. ماجرا از این قرار است که سایپا برای جبران گل خورده، فشار بی امانی روی دروازه آبی ها وارد کرد و در دقیقه 51 صاحب ضربه کاشته پشت محوطه جریمه شد که ترابی ملی پوش جوان نارنجی پوشان پشت توپ ایستاد و آن را به تیر دروازه کوبید. توپ در برگشت به سر حسینی اصابت کرد و راهی کرنر شد اما گلر استقلال از روی زمین بلند نشد و همانطور دراز روی چمن خوابید!

این خوابیدن نزدیک به شش دقیقه طول کشید و کار در عین ناباوری به ورود پزشکان و مداوا کشید تا غائله با عبور ساعت از دقیقه 57 بازی تمام شود و حسینی با ثبت رکورد  به نام خودش و هیاهوی تماشاگران استقلالی ، از روی زمین بلند شود!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
دمش گرم! تا بسوزند لنگی های بی افتخار!
تابناک پرسپولیسی تا دقیقه 85 گل نخورده بود چشماتو واکن
سلام واقعا بی اخلاقی رو به اوج رساندید. بنده خدا مصدوم شده بود و حتی بعدش تا دقایق پایانی دروازه اش رو بسته نگه داشت. با همین مطالب جلوی رشد استعداد ها رو میگیرید.
وجدان چیز خوبیه!!!!؟؟؟؟ اگه بعضی ها داشته باشن!!!!!؟؟؟؟

بنده خدا بینی اشک شکست، کج شد، خونین و مالین شد!!!!؟؟؟؟

اما بی انصافی ها در باره اش مثل این مقاله انجام شد.
واقعا متاسفم
بااین نوشته درباره حسینی فهمیدم که دست شما هم با عادل دلال تو یک کاسه است سایپا اگر میتونست فشار بیاره نیمه اول گل میزد سایتتون مثل اکثر مطالبتون چرت وپرته خدا یه عقل درست حسابی به شما عنایت کنه
کلاً تیتر ها و مطالب نوشته شده توسط تابناک ورزشی گرایش ضد آبی دارد.
خوبه مشخص شد حسینی مصدوم شده و رو زمین افتاده ، ضمناً بیست سی دقیقه بعد از اون خوابی که شما تیتر زدی هم دروازه اش بسته موند که عملاً تیتر شما رو بی معنی میکنه.
ین خوابیدن نزدیک به شش دقیقه طول کشید و کار در عین ناباوری به ورود پزشکان و مداوا کشید تا غائله با عبور ساعت از دقیقه 57 بازی تمام شود و حسینی با ثبت رکورد به نام خودش و هیاهوی تماشاگران استقلالی ، از روی زمین بلند شود!!!!!

امیدوارم نویسنده این مطلب دچار خونریزی بینی شود.
این مطلب کاملا مغرضانه نوشته شده و تاسف بار است.
ضمن اینکه چند دقیقه بعد از آن هم حسینی گلی دریافت نکرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار