بازدید 10160

آتش‌سوزی گسترده در انبار کاغذ و کارتن

کد خبر: ۷۶۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 11 January 2018

یک فرمانده آتش‌نشانی از حریق گسترده در انبار کاغذ و کارتن خیابان پیروزی به علت نامعلومی خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، امیر رابعی فرمانده آتش‌نشانی اظهارکرد: با اعلام آتش‌سوزی انبار کاغذ و کارتن به سامانه 125، بلافاصله آتش‌نشانان به همراه تیم نجات 2 و دستگاه تنفسی به خیابان پیروزی، خیابان دهم فروردین، کوچه علیان کوچه دهقان شدند.

رابعی با بیان اینکه در محل حادثه یک ساختمان 5 طبقه تک واحدی مسکونی بود که زیر زمین آن انبار کاغذ و کارتن بود، گفت:در پی انتشار دود شدید ناشی از آتش‌سوزی، تعدادی از ساکنان دچار دودگرفتگی شده بودند که آتش‌نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل حادثه و قطع برق و گاز ساختمان پس از تقسیم شدن به دو گروه وارد ساختمان شدند و همزمان با وارد شدن به طبقه منفی یک مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش نیروهای عملیات پس از تخلیه ساختمان و دسترسی به کانون آتش سوزی، شعله‌های آتش خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد وآتش نشانان پس از خارج کردن کارتن‌های نیمه سوخته و ایمن کردن ساختمان و تحویل محل به ساکنان، پس از حدود 5 ساعت تلاش به عملیات خود پایان داد. لازم به ذکر است؛ در جریان این حادثه یک کارگر تبعه افغان که از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده بود توسط آتش‌نشانان از محل خارج و برای مداوا تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها