بازدید 11103

اجرای 2 میلیون نفر ساعت آموزش‌های کاربردی

کد خبر: ۷۶۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 10 January 2018

بر اساس تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و وزارت صنعت، اجرای 2 میلیون نفر ساعت آموزش‌های کاربردی در وزارت صنعت انجام می‌شود.

به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این جلسه پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه تاکید کرد: پروژه‌های صنعتی در حوزه‌های نفت، پتروشیمی و حفاری در قالب پایان‌نامه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه و به صورت مشترک با وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت انجام شود.

قبادیان معاون آموزش پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز خواستار مشارکت و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در طرح ملی توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) که حدود 7 ماه از شروع مطالعات آن می گذرد، شد.

همچنین در این جلسه تصمیم‌هایی درخصوص چگونگی برگزاری دوره های آموزشی مهارتی – کاربردی ویژه مخاطبان وزارت صنعت، معدن و تجارت اتخاذ شد و مقرر شد با توجه به اینکه 2 میلیون نفر- ساعت آموزش های کاربردی از مجموع 11 میلیون- نفر ساعت موردنیاز وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت در سال 96 به دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص یافته بود، در سال 97 نیز همان میزان آموزش برای دانشگاه حفظ شود.

همچنین مقرر شد 500هزار نفر- ساعت آموزش های کاربردی تخصصی از نیازسنجی تا اجرا و ارزشیابی برعهده دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

بر مبنای این گزارش پس از بحث و بررسی در این جلسه، برنامه‌ریزی و همکاری برای اجرای 1/5 میلیون نفر -ساعت دیگر در سال 97 توسط دانشگاه آزاد اسلامی براساس برنامه و نیازسنجی اعلامی از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت اجرا خواهد شد.

همچنین از سوی دانشگاه آزاد اسلامی نظراتی درخصوص بازنگری برنامه جامع آموزش در بخش صنعت، معدن و تجارت ارائه شد که مورد استفاده مسئولان وزارتخانه قرار گرفت.

در جلسه مذکور با توجه به تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی با اپراتور همراه اول، مذاکراتی درخصوص اجرای آموزش های الکترونیکی برای مخاطبان وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام و مقرر شد این موضوع در سال آتی بررسی شود.

لازم به ذکر است، در این جلسه حسینی مدیرکل دفتر توانمندسازی و مهارت های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی، جواد مهربان مدیر همکاری های برون سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی و برخی از مسئولان دانشگاه و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز حضور داشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان