بازدید 25179
نگذاشتند یا او نرفت

چه کسی دروغ می گوید:معاون رئیس جمهور یا صدا و سیما؟!

اگر خلاف واقع گویی در بین برخی از مدیران و مسئولان؛ عادی نشده بود،هیچگاه شایسته نبود که چنین مطلبی با چنین تیتری در تابناک منتشر شود،اما در جامعه ایران،آنقدر مسئولان ضد و نقیض درباره یک مساله کاملا روشن و قابل اثبات،علیه مواضع هم صحبت می کنند، که مردم متوجه نمی شوند،که بالاخره حقیقت یا واقعیت ماجرا چیست؛لذا رسانه ها و افکار عمومی باید آنقدر هزینه دروغ گویی را بالا ببرندکه دیگر هیچ مسئولی نتواند در روز روشن،خلاف واقع بگوید.
کد خبر: ۷۶۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 09 January 2018

تابناک؛لیلا تیموری؛هزینه دروغ گویی و بازی با روح و روان مردم در کشور باید توسط رسانه ها و مطالبه افکار عمومی آنقدر بالا برود که مسئولی جرات نکند،دروغ بگوید و اگر سخن خلاف واقع یا همان دروغی بر زبان راند،توسط رسانه ها و افکار عمومی محاکمه شود.

به گزارش«تابناک» امروز صبح اسحاق جهانگیری،معاون اول رئیس جمهور،در نخستین کنگره بزرگداشت؛مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبرنگاران گفت: «این ایام من به عنوان یکی از مسئولان کشور با وجود اینکه بسیاری از دوستان توصیه می‌کردند صحبت نکنم، به صداوسیما اعلام کردم که می‌خواهم با مردم حرف بزنم(برنامه نگاه یک) اما این رسانه بهانه‌های مختلفی از جمله مسائل فنی را مطرح کرد و این زمان به من اختصاص داده نشد.»

بر اساس این گزارش،پس از انتشار سخنان معاون اول رئیس جمهور، روابط عمومی سیما به سخنان وی واکنش نشان داد و سخنان وی را رده کرد. در اطلاعیه ای که در این زمینه منتشر شده آمده است: شنبه شب برنامه «نگاه یک» به درخواست جناب آقای جهانگیری به وی اختصاص پیدا کرد، اما در آخرین ساعات ،معاون اول رئیس جمهور دربرنامه حضور پیدا نکرد و ما مجبور شدیم «نگاه یک» این هفته را از جدول پخش حذف کنیم. چگونگی درخواست دفتر معاون اول رییس جمهور و مذاکراتی که دراین زمینه صورت گرفته است مشخص و شفاف است و درصورت نیاز بیان خواهد شد.

همانگونه که ملاحظه می شود،ادعای معاون اول رئیس جمهور این است که قصد داشته با مردم صحبت کند،اما صدا  وسیما این وقت را در اختیار او قرار نداده است و صدا و سیما هم معتقد است که این وقت را در اختیار معاون اول رئیس جمهور قرار داده اما وی به برنامه نیامده است؛دو ادعای کاملا متناقض که متاسفانه قطعا یکی از آنها،دروغ است.

شاید اگر خلاف واقع گویی در بین برخی از مدیران و مسئولان؛ عادی نشده بود،هیچگاه شایسته نبود که چنین مطلبی با چنین تیتری در تابناک منتشر شود،اما در جامعه ایران،آنقدر مسئولان ضد و نقیض درباره یک مساله کاملا روشن و قابل اثبات،علیه مواضع هم صحبت می کنند، که مردم متوجه نمی شوند،که بالاخره حقیقت یا واقعیت ماجرا چیست؛لذا رسانه ها و افکار عمومی باید آنقدر هزینه دروغ گویی را بالا ببرندکه دیگر هیچ مسئولی نتواند در روز روشن،خلاف واقع بگوید و اگر کسی احیانا چنین کاری را انجام داد،چنان پشیمان گردد که دیگر،به سمت دروغ گویی نرود.افکار عمومی منتظر هستند ببینند در نهایت در این باره چه کسی دروغ گفته است؛معاون رئیس جمهور و یا مسئولان تلویزیون؟

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۹۴
انتشار یافته: ۸۹
این گونه رفتارها جبهه سازی ها و خط بازی های اصول گرا و اصلاح طلب است که پس از رخنه در طرف داران هر یک، زمینه های سوریه ای شدن کشور را بیش تر می سازد که به هر طریقی باید گرفته شود.
با شناختی که مردم از هر دو تا دارند معلوم است که بقول مهمان صدا وسیما این ارگان بطور سیستماتیک دروغ میگوید
پاسخ ها
هبوط
| Netherlands |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
اين مهمان دكتر محدثي بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
اگه ميخواي حقيقت دنيا رو ببيني ماهواره نصب كن
هر دوشون پتانسیل دروغگویی را دارند
پاسخ ها
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
مصلحت ببینند هر دو دروغ می گویند !قربتا الی الله.!
ديگه كسى حرف صدا و سيما رو باور نميكنه
پاسخ ها
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
کی می دون که ( سدا و صیما )!! صدا و سیمای کیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
من باور ميكنم
تابناک جان پس شروع کن و پیگیر باش که کدوم دروغگو هستند و زمانی که قطعا مشخص شد خواهش میکنم بدون رودربایستی اعلام کن تا مردم حقیقت را بفهمند
به ظن بنده صدا و سیما
رسانه میلی حرف راست بلده ؟!!
خوب معلوم است که اقای جهانگیری دروغ میگوید اتفاقا اون دفعه تو مشهد هم یک دروغ بزرگی گفت و مردم ریختن تو خیابون ایشون در مشهد گفته بود ما تورم را یک رقمی کردیم و... !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
اگر مردم یا دروغ میریختن خیابونها، باید تو اون 8 سال معروف خیابونها پر میشد از ملت
با شناختی که من به عنوان یک جوان از اظهارات آقای اسحاق ! در زمان انتخابات دارم، تهمت نمی زنم اما ایشون رو به خلاف واقع گویی می شناسم ..
صدا وسیما. میلی کشور. دروغ. گو هستند د
هر دو‌ و‌ شاید جهانگیری بیشتر
هنوز وعده های انتخاباتی او‌ و روحانی را فراموش نکردیم
باور کنید اینقدر به صدا و سیما بی اعتماد شده ام که خبر راست را هم دروغ می پندارم
نمی دونم چرا یاد تلفنی گپیدن اوباما وروحانی افتادم
رفتار صدا و سیما تو این چند سال واضح است. مردم خودشون قضاوت کنند
من تلویزیون را فقط برا دیدن مسابقات فوتبال روشن میکنم ،دیگر هیچگونه برنامه خبری حلیلی انرا نمیبینم چون میدانم اشکارا دروغ میگوید و و بقولی همیشه به سمت یک جناح اقلیت غش میکند
صدا سیما که حرف راست قطعا نداره
پاسخ ها
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
برنامه های صدا و سیما به اندازه تبلیغات و آگهی هایش دور از واقعیت جامعه است!
معلومه صدا سیما دروغ میگه
دروغگویی صدا و سیما بیشتر برای مردم اثبات شده . همین چند روز پیش مصاحبه اون با مردم کوچه و خیابون ور مورد تلگرام نشون دهنده اینه که صدا و سیما اصلا نمی خواد واقعیت را به مردم و سردمداران این نظام بگوید .
مهمون مهمون رو نمیتونه ببینه صاحب خونه هیچکدوم رو .
خدا خیرت بده تابی جون در خصوص اختلاس و فساد مالی هم همین رویه و در پیش بگیر. آفرین.
احمد آقا نظرات ارایه شده مردم را مطالعه کنید. ببینید مردم عمدتا حق را به چه کسی داده اند. به عبارت دیگر ببینید سابقه کدام یک در دروغ گویی خیلی خیلی زیاد است. شما اعلام نرخ صحیح تورم را دروغ می پندارید؟؟!!
اینکه سئوال نداره ،،صداسیما آبرویی برای خودش نذاشته که کسی شک کنه کی دروغ میگه !!!!من به جهانگیری اعتمادی ندارم ولی دروغگویی رویه صداسیماست
تابناك عزيز،
بنده به عنوان حامى دولت و يكى إز اعضاى فعال حزب اعتدال و توسعه خوزستان و إز مسئولين ستاد آقاى روحانى در اهواز خدمتتان ذكر ميكنم كه بايد ريشه أين دروغگويى ها و تناقضات را يافت. اينها همه إز زمان آقاى أحمدى نژاد( چهره منفور) آغاز شد.
ايشان متاسفانه وجودى آكنده إز ضرر و زيان برأى نظام مقدس ما بوده و هستند.
آنقدر در طول ٨ سال همه در تمام سطوح دروغ شنيدند كه جامعه در مقابل سخن كذب سر شده است.

متشكرم إز روشنگريهاى شما
موفق و پيروز باشيد
معلومه صدا سیما دروغ میگه
تقریبا میشه گفت همه دروغ میگویند
هر چي نظر مي دم شما فيلتر مي كن بعد از صدا و سيما چه انتظاري مي ره! هرگونه نظري در خصوص اين خبر را دكتر محدثي به خوبي و با مدارك كامل در شبكه 4 زده فيلمش هم موجوده
لطفا تا آخر پیگیری کنید که واقعا کدام طرف دروغ گفته، مطمئن باشید خیلی از حقایق و وضعیت کنونی کشور با افشا شدن همین یک مورد که چه شخصی دروغ میگوید، مشخص میشود و تا حد زیاد نشان میدهد که مقصر اصلی وضعیت کنونی کیست. لطفا تا آخر پیگیری کنید که کدام طرف دروغ میگوید
والا تعداد مخاطبین صدا و سیما بیانگر میزان راستگویی این نهاد میلی است.
تا اینجا که من درک کرده ام جهانگیری دروغ می گوید
این جناح با این شانتاژها قصد دارند صدا و سیما را دربست در کنترل خود درآورند.
مرحوم هاشمی رفسنجانی هدف هزاران توهین و افترا واقع شده بود اما ایا صدا و سیما به او 5 دقیقه وقت داد تا از خودش دفاع کند ، خدا رحمتش کند
به نظر من حق با دکتر جهانگیریه صداوسیما گاهی از کاه کوه میسازه
مگر سداوصيما!تاحالا حرف راستي زده؟
جالبه ،ادعای شیعه بودن هم داریم. احتمالا از اون نوع قالتاق هاش به قول شهید مطهری
کلا در این کشور راستگویی در تمام سطوح نهادینه شده از خشکسالی و زلزله و داشتن کلی دشمن در اطرافمان مشخصه هردو طرف راست میگن فقط ما مردم دروغ میگوییم در ضمن جوان دیگری در بازداشت خودکشی کرد او را هم گفتند به مواد مخدر ربط داشته اینهم راسته

بعید میدانم حرف حق را چاپ کنی
جالبه همزمان با اعلام تحریم صدا و سیما از طرف آمریکا در داخل هم هجمه ای اساسی علیه صدا و سیما شکل گرفته و البته لشکر کامنتی و مثبت و منفی زن هم کاملا فعال هستند .
جالبه این لشکر اجیر شده غالب مثبت ها و منفی هایش در سایت ها ، سمت و سوی منافع آمریکارو داره .
آمریکایی ها تشنۀ تحریم جدید هستند اما از واکنش اتحادیه اروپا چین روسیه و جامعۀ جهانی واهمه دارند و می ترسند بلایی که در آخرین جلسۀ شورای امنیت سرشون اومد این بار هم سرشون بیاد پس چه توجیهی بهتر از این که ما صدا و سیمایی را تحریم کردیم که خود مردمش هم می گن دروغ می گه نشانش کامنتها و مثبت ها و منفی ها و البته اظهارات مقاماتی مانند معاون اول رییس جمهور .
اما در جواب این مقاله ، این آقا بیاد چی بگه ؟
از وعده های صد روزه یا از اشتغال زایی میلیونی یا از رفع تحریم ها ...
دستش خالیه قرار می گذاره بعد نمیاد که هم مجبور به پاسخگویی نباشه و هم مظلوم نمایی کرده باشد ...
شعار من یه اصلاح طبم براتون نون و شغل نمی شه ای لشکریان بی جیره و مواجب مثبت و منفی زن
آن چه دقیقاً برای مردم مشخص شده است اینست که صدا و سیما به جای اینکه مردمی باشد و مشکلات واقعی کشور را انعکاس دهد و در صدد حل آن باشد . بیشتر و اکثراً بلندگوی جناح خاص و تندرو شده است.برنامه های آن بیشتر در راه تخریب دولت و ناامید کردن مردم از انتخاب و رای به این دولت است. مصاحبه ها را ببینید. بیشتر مردم را روبروی هم قرار می دهد. و آتش معترضین را زیاد می کند و سعی کرده بیشتر این اعتراضات را اقتصادی نماید. در صورتی که مسئله عمیقتر از این مباحث و خواسته های اقتصادی و گرانی می باشد.
بدون اینکه مطلبتان را بخوانم می گویم صدا و سیما دروغگوووووست و خدا رو شکر سالهاست نه صدا و نه تصویر آن را در خانه بجز موارد بسیار نادر نداریم
هردو دروغ میگویند. برای همینه ملت به هر بهانه ای میاد تو خیابون چون نسل جدید از دروغ بیزاره و به لطف رسانه ها امروز دروغگوها رسوا هستند خواه ... باشه خواه رئیس جمهور و معاونش یا امام جمعه و دامادش. حالا آخرش چی بشه خدا بخیر کنه.
با توجه به رویه دولت وخصوصا معاون اول ان اگر یک نظر سنجی داشته باشید قریب به هشتاد در صد جامعه دولت را نا صادق می داند واحتمال دروغگویی جهانگیری بیش از هشتاد در صد می باشد
مگر میشود معاون اول رئس جمهور بخواهد صحبت کند و صدا و سیما وقت ندهد؟ معاون درغگو
آون عقل کلی که توقع داره که صداوسیما بیاد و اغتشاشات رو با آب تاب نشان بده تا دیگر مردم هم هیجانی بشن وبریزن توخیابونا، واقعا مواظب باشه که مغز دزدها اونو ندزدن.!! و یا اینکه اونم دلش میخواهد که فتنه بیشتر توسعه پیدا کنه. مگه نه اینکه بزرگان دین ما فرموده اند:که نشر منکر کمتر از خود منکر نیست؟!! ثانیاً واسه عالم و آدم معلوم که آقای جهانگیری و اربابش مثل نقل ونبات به مردم وعده ی دروغ میدن. دیگه یا اوج خباثته ویا اوج بلاهته که دروغای شبانه روزی این دولت رو که اظهر من الشمسه، کسی بیاد وکتمان کنه. ثالثاً خیلی از وطن فروشا، مثل اربابشون ترامپ، صداوسیما رو لگد مال کرده و میکنن، زیرا همان طوری که امام راحل فرمود:هرگاه آمریکا از ما عصبانی شد، بدون که راه رو درست اومدین واگرتعریف نمود، باید به خودمان نگاهی بندازیم که کجا رو اشتباه آمدیم. حالا حکایت آمریکا و نوچه های داخلی اش، مصداق همون فرمایش امامه.
هر دو به شدت دروغگو هستند طبق سابقه درخشانی که دارند متاسفانه دود این کارهای بچه گونه به چشم ملت خواهد رفت .
سیاستمداران ما زمانی که کارسیاست راانتخاب میکنند همیشه درحال تمرین دروغ گفتن اونهم جلوی چشم ۸۰میلیون
ایرانی هستندو همین مسله دقیقا شده معضل کشور جهانگیری دروغ میگوید
هر دو هم صدا وسیما هم معاون اول هر دو دروغ می گویند.
اگر شما واقعا" به نوشته خودتان باور دارید همین یک مسئله ساده را که دیگر تفسیر و برداشت متفاوت ندارد و یکی از این دو که هر دو مدعی خدمتگزاری مردم نیز هستند صراحتا" دروغ میگویند شما قضیه را تا آخر و گرفتن نتیجه و اعلام صریح به مردم دنبال کند . تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. مگر اینکه خود شما هم اعتقادی به دروغ نگفتن ندارید و فقط بابت داغ کردن سایت اینگونه اخبار را اعلام مینمایید.
نظر مزدم مشخصه
با تمام تنفری که از بلاد غرب دارم وجداناً اگر این اتفاق در یکی از کشورههای غربی می افتاد قطعاً یکی از طرفین رسوا و مجبور به استعفا میشد ولی در کشور ما متاسفانه برای ملت حداقل روغگو را معرفی نمیکنند
تابناک جان لطفا نظرسنجی کن.
قرآن می گوید که اگز فاسقی خبر آورد جستجو کنید و ما از اول تا حالا صدا و سیما را به دروغگویی شناختیم همین چند روز قبل یک جامعه شناس انتحار کرد و گفت صدا و سیما دروغ می گوید ولی از آقای جهانگیری تابحال دروغ نشنیده ایم . پس ....
وجه تسمیه صداوسیما به عنوان رسانه ملی خود عملا دروغ بزرگی است
من حرف کسی را که خودش و جد و آبادش حقوق نجومی بگیر هستند و از ارتباطاتش باعث سرمایه نجومیش شده و از پول ملت خانواده اش در خارج از کشور هستند را باور نمی کنم.
دروغگویی صدا وسیما و متاسفانه وابستگی سیاسی این سازمان ملی به یک جناح در نزد افکار عمومی ثابت شده است باید خلاف آن را صدا و سیما ثابت کند
صداسیما باید تعطیل شه !!!
احتمال دروغ گویی جهانگیری بیشتر است زیرا عادت و نیاز به این مظلوم نمایی ها برای فرافکنی از ناکارامدی ها دارد. نمونه قبلی این کار وی در برنامه های انتخاباتی بود که با گریه و مظلوم نمایی ی
دروغ کاره اسحاقه
اصولا سازمان صدا و سیما آدم نیست که دروغ بگه یا نگه بله ممکن است بعضی در آنجا دروغ بگویند .

همانطور که واضح است ، نسبت دروغ به «سازمان » به دلیل فوق ، خود مطلب نادرست و دروغ است .

جالب بود نه ! پس تا برنامه بعد
بعضی ها گفتند صدا وسیما قطعا دروغ گفته با جه مستندی این حرف را میزنند که قطعا؟؟اگر مردم ما برا هر چیزی مستند قطعی خواسته باشند وقضاوتهایشان رو هوا نباشه قطعا مسئولین جرات دروغ گفتن را ندارند. این جامعه است که مسئولین را میسازه..حالا بذارید من بگم واقعیت چیه صدا وسیما گفته آقای جهانگیری بیایید ولی فلان حرف را نزنید اما جهانگیری گفته من میام اما این جور حرف میزنم وبهش وقت داده نشده حالا جهانگیری میگه اصلا به من وقت ندادند صدا وسیما هم میگه اصلا نیومده..
سلام
هر دوشون سابقه دروغ دارن ولی صدا و سیما سابقه بدتری داره. البته با تحریم احتمالی صدا و سیما دیگه کسی نمی ره صدا و سیما. چون به ریسک تحریم شدنش نمی ارزه.
خوب معلومه هر دوتاشون
صدا وسیما هر گز قابل اعتماد نیست
در اینگونه مواقع قضاوت مردم و افکار عمومی درست ترین قضاوت است . یقینا مردم به خوبی و به درستی راست را از دروغ و راستگو را از دروغگو تشخیص میدهند .
به نظر بنده آقای جهانگیری دروغ می گوید

با تشکر از تابناک
صداوسیما دروغ میگوید
نتیجه میگیریم که خودی ها همه دروغگو واز خدا بی خبر هستند
احتیاج به اثبات نداره مطمئنا صداوسیم
زبانم میگوید صداسیما اما دلم میگوید جهانگیری
افکار عمومی اشتباه نمی کنه مردم خوب می فهمند چه کسی دروغ گفته وباز هم دروغ می گوید از طرفی دروغ در جامعه ما جا افتاده اگر کسی دروغ نگوید جای تعجب است
خدا به فریاد مردم برسد با این مدیران دروغگو.
مطمئنا معاون اول دروغ میگوید
تابناک کار خوبی کردید که دو اظهار نظر متناقض را به قضاوت افکار عمومی گذاشتید.
موندم چرا این همه میگن به جوونا اعتماد کنید که بشن مدیر
اون وقت هیچ مدیر جوون درست و درمون نداریم
تا کیی فقططط حرفف
عجیبه ملت به دروغگویی صدا وسیما مثبت بیشتری میده اگرخلافش ثابت بشه معیار خوبی برای شناخت نمونه ای ملت میشه
بعنوان فردی رسانه ای عرض میشود که عدم پخش و حذف برنامه از کنداکتور روتین یعنی رسانه بدلیل عدم حضور میهمان مجبور به حذف شده است
من می گم جهانگیری دروغ میگه.وادامه پروژه کوبیدن صداوسیما است
کشور و مردم گروگان دو جناح حاکمه در کشور شدند . این جناح با سند و مدرک ثابت میکند که آن دیگری دروغگو و خائن است و آن دیگری در مقابل با کلی سند دیگر برای طرف مقابل مدعی میگردد . حالا شما قضاوت کن آیا مردم چاره ای جز این دارند که بگویند هردو جناح راست میگویند ....
به نظر من طبق شعارهای انتخاباتی وعملکرد دولت ودیدن حال و روز مردم کاملا مشخص که کی دورغگو کیه
جفت سیاسی هستند
لذا احتمال برابره
ولی واقعیت رو ما نمیدونیم
قطعا حق با صدا وسیمای میلی است آیا تاکنون از سیما دروغ شنید ه اید
با سلام
کاش به جای شعار به بررسی دلیل شکاف بین مردم وحاکمیت از نظر جامعه شناسی وسیاسی تحقیق میشد به نفع کشور هست قطعا
بگیم هردودرعگوچون ازعهده ماخارج است پیگیری کار صددرصد هرکدام مدارکی ارائه می دهند ومعلوم هم نیست کی راست گفته کی دروغ پس نتیجه ذمی گیریم هردودروغغغغغغغغغغغغغغغغگوه
صدا و سیما از ترس جهانگیری رد داده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل