بازدید 6098

واکنش یک نماینده تهران به طرح ترافیک جدید

کد خبر: ۷۶۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 03 January 2018

یک عضو مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر اینکه طرح جدید ترافیک قابلیت اجرایی شدن ندارد، گفت که این طرح نمی‌تواند بار ترافیکی پایتخت را کم کند و تنها به دنبال درآمدزایی برای شهرداری است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسن نوروزی با اشاره به طرح جدید ترافیک، بیان کرد: این طرح آنطور که باید نمی‌تواند ترافیک تهران را کم کند، به جای چنین طرحی باید به دنبال ممانعت از ورود خودروهای با سن بیشتر از ۲۰ سال و یا دودزا بود. این خودروها نباید وارد پایتخت شوند و حداقل ورودشان از ساعت ۱۲ شب به بعد باشد.

وی با بیان اینکه این طرح بیشتر جنبه مالی و درآمدزایی دارد، گفت: به نظر می‌رسد که آقایان در این طرح بیشتر جنبه مالی و درآمدزایی را دیده‌اند که به جای آن باید به دنبال بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی بخصوص مترو باشند تا به جای تردد قطارهای مترو در هر هشت دقیقه، هر سه دقیقه قطار در مترو بوده و مردم راحت‌تر تردد کنند.

نماینده رباط‌کریم همچنین با تاکید بر لزوم استفاده از اتوبوس‌ها و ماشین‌های برقی، افزود: آقایان به جای استفاده از طرح‌هایی با هدف درآمدزایی به دنبال راه‌هایی جهت کاهش بار ترافیک تهران و کاهش آلودگی هوا باشند چون قطعا این طرح نمی‌تواند چنین هدف‌هایی را دنبال کند.

نوروزی ادامه داد: آقایان در حالی می‌گویند که این طرح برای هیچ ارگانی استثنا قائل نمی‌شود که اولین استثنا برای کارمندان شهرداری برای ورود به طرح ترافیک خواهد بود.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان با این پیش‌بینی که طرح ترافیک جدید در اجرا موفق نخواهد بود، گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور انتشار هرگونه خبری که باعث التهاب و ناامیدی در جامعه شود، درست نیست. آقایان به جای آنکه به فکر تامین عوارض شهرداری باشند فکری به حال مردم کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار