بازدید 12069

ارزیابی رییسی از حوادث اخیر کشور

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: لحظه‌ای اجازه عرض اندام به دشمنان انقلاب داده نخواهد شد.
کد خبر: ۷۶۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ 01 January 2018

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: لحظه‌ای اجازه عرض اندام به دشمنان انقلاب داده نخواهد شد.


به گزارش تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت استان قدس رضوی در گفت‌وگویی با تحلیل علل و عوامل بروز فتنه و اغتشاش در مناطق معدودی از برخی شهرها گفت: امریکایی‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی همواره در پی فتنه علیه ملت بزرگ ایران بوده‌اند و اکنون نیز با موج سواری بر خواسته به حق مردم در زمینه‌های معیشتی و اقتصادی و به این بهانه در پی فتنه گری، آشوب و ناامنی در کشورند.

وی تصریح کرد: مردم چه گناهی کرده‌اند که هم برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی را تحمل کنند و هم با آشوب و ناامنی از جانب عوامل دشمنان انقلاب اسلامی و نیز تحریم ها مواجه باشند؟

حجت الاسلام رئیسی، نا امنی‌های کنونی در کشور را سبب لبخندها و امیدواری دشمنان انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی و رسیدگی به وضع معیشتی مردم همواره از ضرورت‌های قوای سه گانه و در دستور کار مسئولان به ویژه دولتمردان بوده و هست و همه موظفند به دولت کمک کنند تا بتواند گره‌های اقتصادی مردم را باز و مشکلات معیشتی آنان را رفع کند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری، فتنه جدید را ناشی از اقدام امریکایی‌ها و دست نشانده‌های آنان برای نا امنی در کشور دانست و افزود: لحظه‌ای اجازه عرض اندام به دشمنان انقلاب داده نخواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان