بازدید 5236

واکنش برانکو به رفتن طارمی از پرسپولیس

کد خبر: ۷۶۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 31 December 2017

 برانکو ایوانکوویچ در مورد شرایط ادامه همکاری مهدی طارمی با این باشگاه و شایعاتی که در مورد جدایی‌اش شنیده می‌شود گفت: منکر ارزش و توانایی‌های او نمی‌شوم. گل‌های او برای ما پیروزی و قهرمانی را به ارمغان آورد. باید بدانیم ایشان ملی‌پوش است. او اشتباه کرد، اما همه اشتباه می‌کنند. او با قصد، نیت و عمداً نخواست این‌طور شود. جریمه و محروم شد و عواقبش را دید. آن هم در سالی که سال جام جهانی بود. جریمه‌ و تاوانش را می‌دهد. در همه باشگاه‌ها اشتباه پیش می‌آید. طارمی حرفه‌ای است. قراردادش تمام شده و طبیعی است که نمی‌خواهد بماند. این حق اوست و نباید از او ایراد گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه این بازیکن درخواست خود برای جدایی را به باشگاه اعلام کرد اینطور توضیح داد: او می‌خواهد در یک تیم خارجی بازی کند و کتبا اعلام کرد که تمایلی به تمدید قرارداد ندارد. همچنان به ماندنش امیدواریم چون هر بازیکن خوبی برای ما مهم است. با این حال طارمی حرفه‌ای است و زندگی‌اش از این راه می‌گذرد. طبیعی است که خودش تصمیم خواهد گرفت.

برانکو با رد این مساله که طارمی بابت مقصر بودن در محرومیت پرسپولیس باید پیشنهاد همکاری با باشگاه را بپذیرد کاملا حرفه‌ای برخورد کرد و در این زمینه گفت: وکیل او در جلسه حضور داشت و اعلام کرد مهدی تصمیم ترک تیم را دارد. نباید منکر زحمات او در تیم و موفقیت‌هایش بود. این اشتباه اصلا عمدی نبوده و همانطور که گفتم عواقب آن را هم دیده است. مسلما می‌توانست در این فصل هم کمک بزرگی به ما داشته باشد اگر این مشکلات و محرومیت برایش شکل نمی‌گرفت. این یک اشتباه غیر عمد بود و در بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو هم رخ داده است. سرمربی پرسپولیس نسبت به شایعات مربوط به تحت فشار قرار دادن برای محرومیت این تیم بعد از اتفاقات دیدار با تراکتورسازی گفت: دلیل این مسئله را نمی‌دانم. آیا ما حق بردن را نداشتیم. پیروزی دو بر صفر نتیجه خیلی زیادی بود؟ به خاطر تشویق پرسپولیس ناراحت هستند؟ هواداران تراکتورسازی هم تیم خودشان را تشویق کردند. در بازی استقلال و استقلال خوزستان هم هواداران تیم خودشان را تشویق کردند. هواداران به خاطر همین مسئله به ورزشگاه می‌آیند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل