بازدید 6820
۲

پيش بيني احتمالات محروميت كشتي يا كل ورزش ايران

عمدتا روی این موضوع بحث شد که چه ‌پیش‌بینی‌هایی می‌شود کرد؟ چه تصمیمات احتمالی ممکن است اتخاذ شود و یا چه اقداماتی ما می‌توانیم بگیریم. بخشی از کار در خصوص دیپلماسی عمومی است
کد خبر: ۷۵۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳ 27 December 2017

در خصوص تدابیر احتمالی مراجع بین‌المللی درباره کشتی جلسه‌ای مهم در وزارت ورزش برگزار شد.

به گزارش تابناك ورزشي، داورزنی نفر دوم ورزش ایران درباره مسئله کشتی و جلسه امروز با خادم، خاطرنشان کرد: امروز جلسه‌ای داشتیم موضوعات مختلف برای اتخاذ تدابیر لازم مبنی بر اینکه تصمیمات جهانی منجر به اتفاقات بد برای ورزش کشورمان نباشد، مطرح شد مبنی بر اینکه ما را از میزبانی و یا مسابقات بین‌المللی محروم کنند. درادامه هم جلساتی خواهیم داشت. چون فقط بحث کشتی نیست. در نشست امروز خادم نگرانی‌های خود را گفت؛ دوستان ما از کمیته و وزارت امور خارجه حضور داشتند.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که با چه دیپلماسی می‌توان پیش رفت تا موضوع ختم بخیر شود، عنوان کرد: امروز عمدتا روی این موضوع بحث شد که چه ‌پیش‌بینی‌هایی می‌شود کرد؟ چه تصمیمات احتمالی ممکن است اتخاذ شود و یا چه اقداماتی ما می‌توانیم بگیریم. بخشی از کار در خصوص دیپلماسی عمومی است و بخشی هم به تکنیکال کار مربوط است. ما پیگیر هستیم اجازه دهید به جمع‌بندی نهایی برسیم و بعد می‌گوییم چه تصمیماتی ما گرفته‌ایم و چه تصمیماتی فدراسیون.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تعطیل ورزش ایران را باید به فال نیک گرفت
جان؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان