بازدید 3863

خجسته: کالای قاچاق از زمین و آسمان وارد کشور می‌شود/ مطهری: مستندات خود را به هیئت رئیسه مجلس ارائه کنید

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه کالای قاچاق از زمین و آسمان و تمامی مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور می‌شود، به ورود ۵ هزار و ۳۶۷ خودرو لوکس اشاره کرد.
کد خبر: ۷۵۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 24 December 2017

 

افرادی که به دنبال وام خرد هستند، کسی را ندارند که ضامن آنها شوند/فساد شبکه درون بانکی و رشوه، دلیل پرداخت وام های کلان استامیر خجسته در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 دیماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده 79 آئین نامه داخلی مجلس گفت: مفاسد اقتصادی یکی از بحوثی است که مطالبه مردم و مقام معظم رهبری نیز بود و آن را به عنوان خنجر از پشت مطرح کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با یادآوری نشست اخیر خود گفت: در این نشست مواردی در مورد قاچاق مطرح کردم که تمامی آن ها مستند و براساس موارد یاد شده بود و یکی از همکاران انتقاداتی را به بنده داشتند در حالی که مستندات این موضوع را در اختیار دارم.

وی یادآور شد: آنچه که در نشست مذکور مطرح شده مطالبه مردم و مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی، مبارزه با مافیای گمرک، قاچاق سیستمی و آنچه که امروز در گمرک کشور انجام می شود.

وی ادامه داد: ما نه تنها شغل ایجاد نکرده ایم بلکه کارخانه های ما تعطیل شده، شاغلان بیکار شدند ولی می بینیم که کالای قاچاق از زمین و آسمان و تمامی مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور می شود.

خجسته افزود: صحبت های من در نشست اخیر مخالفت با مردم و کارمندان گمرک نبوده بلکه مخالفت با سیستم و مافیای قاچاق است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه نزدیک به 5 هزار و 367 خودرو لوکس مانند پورشه و بنز در موارد دیگر وارد کشور شده و وزیر اقتصاد مطرح می کند آیا این خودروها بدون ثبت سفارش وارد کشور شده است؛ توصیه هیات رئیسه این بوده حرمت افراد حفظ شود و در رابطه با آن ها صحبت نشود، انتظار داریم جلسه ای در هیات رئیسه تشکیل و در این رابطه بحث و گفت وگو شود.

علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: مستندات خود را ارائه کنید به طور حتم در هیات رئیسه آن را پیگیری خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر