بازدید 3088

پیشنهاد کاهش ۱۰ درصدی حقوق های مدیران دولتی و نمایندگان مجلس

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:دولت به جای افزایش حامل های انرژی بودجه سازمان های دولتی غیرضروری را کاهش دهد.
کد خبر: ۷۵۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 24 December 2017

 

محمدمهدی افتخاری، با اشاره به لایحه بودجه سال 97 کشور گفت: مردم دیگر توان هیچ افزایش قیمتی را ندارند و نباید دولت هیچ یک از کالاها و خدمات دولتی را گران کند به ویژه پول آب، برق، گاز و از همه مهم تر بنزین و گازوئیل نباید گران شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم افزایش قیمت ها نظر مردم بوده پس نباید خلاف نظر مردم تصمیم گیری شود،افزود:چرا باید افزایش قیمت رخ دهد،مگر اقتصاد خانوارهای ایرانی تقویت شده،قدرت خرید مردم افزایش یافته،فرزندان بیکار خانواده ها اشتغال یافته اند،رونق اقتصادی ایجاد شده، برای مردم رفاه ایجاد شده که بخواهیم قیمت ها را افزایش دهیم.

رئیس جمهور اجازه افزایش قیمت حتی در قیمت بنزین و گازوئیل را دهد

وی ادامه داد:چرا در این شرایط بحرانی اقتصاد کشور که هر روز قدرت خرید مردم کاهش می یابد و سطح درآمدها پایین تر رفته و هیچگونه افزایش چشمگیری نداشته و مشکلی از مشکلات مردم حل نشده است، فشار بر خانواده ها افزایش یابد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور باید به وعده های خود عمل کند و اجازه ندهد هیچ گونه افزایشی حتی در قیمت بنزین و گازوئیل رخ دهد،یادآور شد:متاسفانه بعضی از اعضای دولت به صورت مکرر تکرار می کنند که قیمت بنزین و گازوئیل از نصف قیمت جهانی امروز فراتر نمی رود و این حرف یعنی افزایش قیمت و گرانی در همه کالاها ،که به نظر صحیح نمی رسد.

آیا خدمات دولت در حد جهانی به ملت ارائه می شود، که مسئولان از قیمت جهانی حرف می زنند

وی افزود: مردم توان پذیرش افزایش قیمت بنزین را در این شرایط ندارند و اگر این اتفاق رخ دهد شاهد تورم بالایی در کشور هستیم و مردم و نظام آسیب جدی می بینند که در این صورت مجلس شورای اسلامی و دولت تدبیر و امید در حق این مردم جفا و ظلم روا داشته که در حکومت اسلامی جفا و ظلم به مردم جایز نبوده بلکه حرام است.

افتخاری با بیان اینکه سوال مردم این بوده که زمانی که رئیس جمهور، وزرا و کارشناسان اقتصادی دولت از قیمت جهانی حرف می زنند آیا خدمات دولت نیز درحد جهانی به ملت ارائه می شود،ادامه داد: آیا حقوق کارمندان،کارگران و بازنشستگان درحد حقوق جهانی و کشورهایی که از آن ها به عنوان الگو نام برده می شود،قرار دارد دولت نباید این حرف های تکراری و نگران کننده برای ملت ایران مطرح و آن ها را ناامید کند،بلکه همگی باید کمر همت بسته و از شعار دادن و حرف زدن زیاد و عمل کردن کم دست برداشته و برای مردم ،خدمت صادقانه و بی منت انجام دهیم.

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به جای افزایش قیمت کالاهای دولتی به ویژه حامل های انرژی باید بودجه سازمان دولتی و وابسته به دولت که غیرضروری هستند و سال ها بودجه کلان دریافت کرده و خروجی خاصی نداشته اند به اندازه واقعی کاهش یابد، تصریح کرد: پیشنهاد می شود حقوق های مدیران دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی 10 درصد کاهش یابد تا اعتماد مردم به دولت و مجلس بازگردد و امید همچنان در زندگی مردم باقی بماند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر